خبرگزاری کار ایران

ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کرد

ایران 2 - 0 ازبکستان؛اقتدار امروز مدیون اعتماد دیروز

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۶۹۵

تیم ملی فوتبال کشورمان با دو گل سردار آزمون و مهدی طارمی ازبکستان را شکست داد و برای دومین بار پیاپی به جام جهانی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان از هفته هشتم مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه و از ساعت 21:15 امشب، در ورزشگاه آزادی میزبانی ازبکستان است.

شاگردان کی‌روش از هفت بازی گذشته خودشان 17 امتیاز کسب کرده‌اند و در صورت پیروزی در بازی امشب می‌توانند 2 هفته مانده به پایان رقابت‌ها صعود خودشان را به جام جهانی جشن بگیرند.

با خبرنگار و عکاس خبرگزاری ایلنا به صورت لحظه به لحظه با گزارش این دیدار همراه باشید.

 

تیم داوری: احمد ابوبکر(عمان)  کمک ها: حامد سلیمان، ابوبکر سلیم(عمان)

 

تعداد تماشاگر:

 

کارت زرد:افنین (29)ازبکستان،سردار آزمون(73)ایران

 

کارت قرمز:-

 

گل‌:

ایران 1 - 0 ازبکستان(سردار آزمون در دقیقه 23):پاس دیدنی علیرضا جهانبخش در موقعیت تک به تک به آزمون رسید و این بازیکن هم با ضربه ای دقیق توپ را از بین پاهای لوبانوف وارد دروازه ازبکستان کرد.

ایران 2 - 0 ازبکستان؛اقتدار امروز مدیون اعتماد دیروز

ایران 2 - 0 ازبکستان (مهدی طارمی در دقیقه 88):حرکت فوق العاده طارمی بین مدافعان ازبکستان باعث شد تا وی به دروازه این تیم برسد و با ضربه ای فنی و فوق العاده دومین گل ایران را وارد دروازه حریف کند.

 

ترکیب تیم ملی ایران:علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، جلال حسینی، سعید عزت‌اللهی، مسعود شجاعی، مرتضی پورعلی گنجی، علی کریمی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و رامین رضاییان

سرمربی: کارلوس کی روش 

ایران 2 - 0 ازبکستان؛اقتدار امروز مدیون اعتماد دیروز

 

ترکیب تیم ملی ازبکستان:لوبانوف، کریمتس، شوراخمدوف، اسماعیلف، آندرف، افنین، حیدروف، اخمدوف، شمورودوف، سرگیف و عبدوخولیکوف

سرمربی: ساموئل بابایان

 

 

دقایق حساس بازی:

دقیقه 06: ارسال جهانبخش از روی نقطه کرنر با ضربه سر پورعلی گنجی روی دروازه حریف خطرساز شد اما این توپ از بالای دروازه به بیرون رفت. 

ایران 2 - 0 ازبکستان؛اقتدار امروز مدیون اعتماد دیروز

دقیقه 08:کرنر علیرضا جهانبخش به روی دروازه ازبکستان با ضربه سر ضرب سیدجلال حسینی همراه شد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه لوبانوف به بیرون رفت.

دقیقه 30:حرکت بازیکن ازبکستانی در بین مدافعان ایران توپ خوبی را برای مهاجمان این تیم مهیا کرد اما تعلل سرگیف باعث شد تا سید جلال این توپ را از محوطه خطر دور کند. 

دقیقه 34:شوت بی دقت عزت اللهی از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه ازبکستان به اوت رفت.

دقیقه 44:ارسال خطرناک جهانبخش به روی دروازه ازبکستان با ضربه روی پای طارمی از  کنار دروازه راهی خارج شد.

دقیقه 45:پاس در عرض میلاد محمدی برای آزمون،که لوبانوف با شیرجه زمینی خود مانع از فروپاشی دروازه اش شد.

دقیقه 48:خطای مدافع ازبکستان روی مهدی طارمی تبدیل به یک ضربه پنالتی شد که این ضربه را مسعود شجاعی این ضربه را به اوت زد.

دقیقه 69:اشتباه مدافع ازبک باعث شد که آزمون در موقعیت تک به تک با لوبانوف صاحب توپ شود اما ضربه او از کنار دروازه ازبکستان به اوت رفت.

دقیقه 80:سانتر وحید امیری به روی دروازه با ضربه سر طارمی همراه شد که ضربه این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز