خبرگزاری کار ایران

جباروف هم در برنامه ابتدایی ما جایی نداشت

بابایان:هنوز شانس صعود داریم

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۷۶۵

سرمربی تیم ملی ازبکستان معتقد است تیمش هنوز هم برای صعود به جام جهانی شانس دارد.

به گزارش ایلنا،ساموئل بابایان پس از شکست تیمش مقابل ایران،صعود تیم ملی فوتبال کشورمان  به جام جهانی را تبریک گفت و اظهار داشت:ایران یکی از بهترین تیم های حال حاضر آسیا است. از شروع بازی مشکلات ما شروع شد. بازیکن ما در ابتدا مصدوم شد. ما هنوز برای بازی های بعدی شانس داریم و امیدوارم برای بازی های شانس به ما رو کند.

سرمربی ازبکستان درباره شانس صعود تیمش به جام جهانی و بازی مستقیم ایران و ازبکستان مقابل کره جنوبی گفت: بله همانطور که می دانید اگر در این بازی نتیجه خاص خودمان را می گرفتیم یا حداقل مساوی می گرفتیم شانس مان زیاد بود. هنوز هم این شانس را داریم که به جام جهانی صعود کنیم. ما با کره جنوبی در ازبکستان بازی داریم و امیدوارم با پیروزی مقابل این تیم به جام جهانی صعود کنیم.

سرمربی ازبکستان در خصوص اینکه چرا از لوبانف که گزینه سومش بود استفاده کرد اما جباروف را که کاپیتان تیمش بود به بازی نگرفت، گفت: لوبانف گزینه اول ماست نه سوم. جباروف هم در برنامه ابتدایی ما جایی نداشت و سپس مجبور شدیم تعویض اجباری کنیم و برنامه‌های ما عوض شد که برنامه ما درباره جباروف هم عوض شد. پس از آن برنامه دیگری را اجرا کردیم و نشد از جباروف استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز