خبرگزاری کار ایران

فکر کردند صعود به جام جهانی راحت است

کی‌روش:برخی درون فدراسیون امروز خوشحال نیستند

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۷۷۲

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان می گوید برخی از افراد در فدراسیون فوتبال از صعود تیمش به جام جهانی ۲۰۱۸ خوشحال نیستند.

به گزارش ایلنا،کارلوس کی روش پس از برتری مقابل ازبکستان و دومین صعود پیاپی با تیم ملی ایران به جام جهانی در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد:

*عملکرد بازیکنانم را تحسین می کنم

نتیجه بسیار خوبی به دست آوردیم. بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. جلوی تیمی بودیم که بازیکنان خوبی دارد.این نشان می دهد که صعود به جام جهانی راحت نیست. برخی فکر می کردند صعود راحت است اما با این تیم ها دیدیم که صعود به جام جهانی دشوار بود. بازیکنان را به خاطر عملکرد تحسین می کنم. به ازبک ها هم تبریک می گویم و می دانم باخت جزئی از بازی است. برای ازبکستان بهترین آرزوها را دارم.

*برخی درون فدراسیون امروز خوشحال نیستند

راجع به بازیکنانم با دوجمله صحبت می کنم. با تعهد بالا، باانگیزه و با فداکاری در طول سفری که داشتیم، کار کردند و متعهد بودند به هدفی که در ذهن داشتیم. تمام کشور مخصوصا هواداران تیم ملی فوتبال ایران خوشحال شدند. البته یکی دو نفری هستند که خوشحال نیستند. در همین جا هم هستند افرادی که خوشحال نیستند. حتی درون فدراسیون ایران هم برخی افراد زیاد خرسند نیستند. ولی امروز روز ما است. آنها باختند.

*افرادی  بودند که برنامه آماده سازی مان را خراب کنند

خیلی اوقات مشکلاتی داشتیم. برخی افراد بودند که برنامه آماده سازی مان را خراب کنند اما ما امشب کار را انجام دادیم. از طرف کادر مربیگری و تیم ملی فوتبال می خواهم از هواداران فوتبال ایران و دست اندرکارانی که کمک کردند. آنهایی که درون فدراسیون بدون نام و نشانی کمک می کنند، از طرف خودم و کادرم می خواهم تشکر کنم.

* از فردا صبح درباره آینده حرف می زنیم

امشب مشغول جشن گرفتن هستیم. از فردا صبح درباره آینده حرف می زنیم. اما در طول 6 سال گذشته برخی می خواستند برنامه های ما اجرا نشود. بهتر است از آنها بپرسید که چه برنامه ای برای آینده دارند. از ما نپرسید که ما چه کنیم برای تیم ملی ایران. از خودتان به عنوان اصحاب رسانه بپرسید که چه کاری برای تیم ملی انجام دادید.

*4 صعود با تیم های مختلف

چهارمین خبرنگاران از کی روش درباره پیراهن شماره 4 که به نشست آورده بود، پرسیدند که اوپاسخ داد: با تیم های مختلف چهارمین صعود به جام جهانی را جشن گرفتم. وقتی به اوگفته شد رکورد میلوتینوویچ را شکسته است، گفت: «سوال بعدی!»

*6 امتیاز بعدی را می خواهیم

برنامه کوتاه مدتی که پیش رو داریم، برای دو بازی آینده مقابل کره جنوبی و سوریه است. سعی خواهیم کرد 6 امتیاز بعدی ر ا به دست آوریم تا در کوتاه مدت بهترین نتیجه را کسب کنیم.

*بازی دوستانه با روسیه

یک بازی دوستانه با روسیه انجام شده است. برای ما افتخار است که 10 اکتبر با میزبان جام جهانی در روسیه بازی دوستانه برگزار کنیم.

*یکبار برای همیشه جلوی آنها را بگیرید

فکر نمیکنم امشب برای صحبت درباره برنامه های پایه ها صحبت کنیم. مطمئنا وقتی ریاست فدراسیون نظر بنده را درباره مطلبی بپرسد، نظرم را خواهم گفت. وقتی برای اولین بار به جام جهانی 2014 صعود کردیم، فکر کردم آن موقع زمان مناسبی برای توسعه و آینده فوتبال ایران به وجود بیاید. اما امروز من هیچ تغییری را نمی بینم. بهترین آرزویم برای فوتبال ایران این است که الان یکبار برای همیشه فدراسیون جلوی کسانی که مانع پیشرفت فوتبال ایران شدند را بگیرد تا بتوانیم برنامه ای که هواداران ایرانی استحقاقش را دارند، تامین کنیم.

*بیایید امشب جشن بگیریم

دو دوره صعود پیاپی به جام جهانی را در ایران داشتیم. اگر فوتبال ایران از این فرصت تاریخی استفاده نکند، اشتباه بزرگی مرتکب شده است. البته من مربی هستم و فقط می توانم نظرم را مطرح کنم. آقایان! امشب بیایید راجع به صعود صحبت کنیم و جشن بگیریم. در کنار افرادی که حمایت کردند و عاشق مان بودند، جشن بگیریم. افرادی که به ما اعتماد داشتند. دلیل اصلی حضور ما امروز فقط آنها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز