خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزیر ورزش وجوانان در پی صعود به جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۷۷۳

وزیر ورزش وجوانان صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به رقابتهای جام جهانی را تبریک گفت .

به گزارش ایلنا و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر در پیامی صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به رقابتهای جام جهانی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است :

پیروزی غرور آفرین قهرمانان ملی پوش فوتبال ایران در مقابل تیم ازبکستان وصعود به بازی های جام جهانی 2018 روسیه را به ملت بزرگ ایران تبریک می گویم .

بی تردید کسب این پیروزی ها که موجب شادی مردم عزیز کشورمان شد به دست نمی آمد مگر درسایه ی آرامش ، امید ، غیرت و تلاش مثال زدنی جوانان این سرزمین که باردیگر مستطیل سبز را فرصتی برای صعودی پرافتخار ومقتدرانه دانستند تا نام ایران درعرصه ای به بزرگی جام جهانی فوتبال طنین انداز شود .

اینجانب ضمن تبریک این حماسه بزرگ به ملت شریف ایران ، بازیکنان، مربیان و دست اندرکاران تیم ملی و فدراسیون فوتبال ، تداوم این پیروزی ها را از خداوند متعال مسالت می نمایم .

حقیقتا نام فرزندان سربلند تیم ملی فوتبال ایران و صعود مقتدرانه به جام جهانی در تاریخ ورزش ایران به عنوان یک دستاورد یزرگ ماندگار خواهد شد و نام شما ورزشکاران غیرتمند در یادها خواهد ماند .

پیروز و پرافتخار باشید

مسعود سلطانی فر

وزیر ورزش و جوانان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز