خبرگزاری کار ایران

چه کسی گفته این تیم بهترین تیم تاریخ ایران است؟

درخشان: صعود را تبریک می‌گویم ولی هنوز ایراد داریم / با این روش بازی در جام جهانی به مشکل می‌خوریم

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۸۵۸

پیشکسوت فوتبال کشورمان نسبت به سبک بازی تیم ملی انتقاداتی دارد.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان و صعود به جام جهانی اظهار داشت: تبریک می‌گویم، پیروزی خوبی بود که با یک بازی منسجم و حساب شده به دست آمد. بچه‌های ما شایستگی‌های خودشان را نشان دادند و کاملاً مستحق پیروزی بودند.

وی افزود: تیم ملی برای همه دقایق بازی برنامه داشت و توانست هم در دفاع هم در حمله یک بازی منطقی و به دور از احساسات در زمین پیاده کند و همین موضوع باعث شد ازبک‌ها نتوانند کار خاصی مقابل ما انجام دهند.

پیشکسوت فوتبال در مورد دو بازی باقی‌مانده تیم ملی گفت: باید در این دو بازی با اقتدار به میدان برویم و روند نتیجه‌گیری‌مان را حفظ کنیم. نتایجی که در مجموع در دور مقدماتی می‌گیریم اعتبار فوتبال ما را در جام جهانی بالا می‌برد و خیلی مهم است که بگویند ایران بدون گل خورده راهی جام جهانی شده است. ضمن اینکه صعود به عنوان سرگروه می‌تواند در سیدبندی جام جهانی هم برای ما تاثیرگذار باشد.

درخشان در مورد حضور تیم ملی در جام جهانی هم عنوان کرد: باید از فرصتی که باقی مانده استفاده کنیم تا اشکالاتی که در بازی تیم ملی وجود دارد را رفع کنیم. در جام جهانی دیگر با تیم‌هایی در این سطح بازی نخواهیم کرد و اگر بخواهیم به سبک بازی دفاعی ادامه دهیم مثل دوره قبل به مشکل می‌خوریم.

وی افزود: باید تاکتیک‌های هجومی و رو به جلوی خودمان را بهبود دهیم تا همان انسجامی که در خط دفاع داریم را در خط حمله هم داشته باشیم.

درخشان در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود این تیم، بهترین تیم تاریخ ایران است اظهار داشت: چه کسی این حرف را زده؟ اصلاً این حرف را قبول ندارم. ما تیم‌های خوبی در تاریخ فوتبال‌مان داشته‌ایم که عملکرد درخشانی از خودشان به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز