خبرگزاری کار ایران

دو مهاجمی که گل بزنند؛ ایران نمی‌بازد

آمار باورنکردنی طارمی و سردار

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۹۲۶

دو مهاجم جوان ایران رکورد جالبی را به نام خود ثبت کرده اند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته موفق شد با نتیجه 2-0 و با گل های سردار آزمون و مهدی طارمی در دقایق 23 و 88 تیم ازبکستان را از پیش رو بردارد و با 20 امتیاز در فاصله دو هفته مانده تا پایان رقابت‌ها صعود خود به جام جهانی 2018 را قطعی کند.

دو مهاجم جوان ایران دیشب بازهم گل زدند تا تمام گل‌های 6 بازی اخیر ایران را به نام خود ثبت کرده باشند. سردار حالا 19 گل ملی دارد و طارمی دیشب به باشگاه دو رقمی ها پیوست.

اما نکته جالب درباره این دو مهاجم اینده دار. هر گاه این دو نفر گل زده اند ایران در جریان مسابقه شکست نخورده است و هر گاه هر دو به اتفاق هم گل زده اند ایران قطعا به پیروزی رسیده است.

سردار به تیمهای کره جنوبی، عراق، قطر، عراق، ترکمنستان، گوام(2)، هند، هند، عمان(2)، مقدونیه(3)، قرقیزستان، کره، مونته نگرو(2) و ازبکستان گل زده است.

فقط در بازی جام ملت ها در برابر عراق بود که گل سردار برد ایران را در نهایت به بار نیاورد. در آن مسابقه شاگردان کی روش در ضربات پنالتی به حریف خود باختند.

اما مهدی طارمی. شماره 17 تیم فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در سه بازی آخر تیم ملی در راه جام جهانی گل زده است.

مهاجم بوشهری تیم ملی به تیمهای ترکمنستان(2)، هند، گوام، قرقیزستان(2)، پاپوآ گینه، قطر، چین و ازبکستان گل زده است.

طارمی در 8 بازی گل زده که ایران در 8 مسابقه به برتری رسیده است. یعنی 100 درصد پیروزی برای ایران در بازی هایی که این مهاجم گل زده است.

این دو بازیکن به جز بازی دیشب در سه دیدار دیگر هم به اتفاق هم گل زده اند که در هر 4 بازی برای ایران برد به دست آمده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز