خبرگزاری کار ایران

واکنش دروازه‌بان رم به شایعه حضور در رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۰۹۳

دروازه‌بان موفق جالوروسی‌ها در این فصل نسبت به شایعه حضورش در رئال مادرید واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، آلیسون بکر، دروازه‌‌بان رم گفته که خوشحال است می‌گویند رئال مادرید او را می‌خواهد. این دروازه‌بان 25ساله می‌گوید: «خوشحالم که این‌طور قدر من دانسته می‌شود. این یعنی من دارم کارم را عالی انجام می‌دهم، آنها من را زیر نظر دارند و این بسیار عالی است که نام رئال مادرید به گوش می‌رسد.»

او در فصل اول حضور در رم خوش درخشیده و باشگاه‌های بزرگی به او علاقه‌مند شده‌اند. او می‌گوید: «این اعتماد به نفس من را کمی قلقلک می‌دهد. این را نمی‌توانم انکار کنم اما این خبرها هیچ تاثیری روی عملکرد من ندارد. من در حال حاضر روی کارم متمرکز هستم اما خوشحالم که این‌طور قدر من دانسته می‌شود.»

آلیسون درباره برنامه‌هایش در آینده چیزی نگفت: «دوست ندارم درباره آینده‌ام صحبت کنم. طبیعی است که اهدافی شخصی داشته باشم و رویا در سر بپرورانم اما در حال حاضر تمرکز بسیاری دارم. زمانی بود که قدر من را نمی‌دانستند. اول که به رم آمدم سال سختی را گذراندم و زیاد بازی نکردم.»

او که با ادرسون بر سر حضور در ترکیب تیم ملی برزیل در جام جهانی رقابت می‌کند می‌گوید: «گواردیولا واقعا به کار ادرسون در منچسترسیتی ارزش می‌گذارد. او در سطحی بالاست و این باعث می‌شود سطح من هم بالا برود. برزیل اوضاع خوبی از نظر دروازه‌بانی دارد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز