خبرگزاری کار ایران

محمودی: به خالد شفیعی یک میلیارد و صد میلیون می‌دهیم، اگر می‌خواهد بیاید قرارداد ببندد

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۳۱۳

سرپرست باشگاه تراکتورسازی نسبت به پست اینستاگرامی خالد شفیعی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خالد شفیعی، مدافع فصل گذشته تراکتورسازی که برای تمدید قرارداد با این باشگاه در حال مذاکره بود، با ارسال پستی در صفحه اینستاگرام خود از هواداران این تیم خداحافظی کرد تا به نوعی خبر جدایی خودش را تایید کرده باشد.

کاظم محمودی، سرپرست باشگاه تراکتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: ما مذاکراتی با خالد شفیعی داشتیم ولی به دلیل مسائل مالی به توافق نرسیدیم. باشگاه محدودیت‌هایی در پرداخت به بازیکنان دارد و باید تعهداتی را امضا کنیم که توانایی پرداخت آن را داشته باشیم.

وی افزود: از بازیکنان هم انتظار داریم که شرایط تراکتورسازی را درک کنند و خواسته‌های نجومی نداشته باشند. تراکتورسازی به دلیل محرومیت از سوی فیفا در وضعیت دشواری قرار دارد و بازیکنان هم باید در این شرایط به باشگاه کمک کنند.

سرپرست تراکتورسازی در مورد اینکه شفیعی در پست خود گفته بود باشگاه دلایل عدم توافق را شفاف عنوان کند، گفت: ما همیشه شفاف حرف می‌زنیم تا هواداران واقعیت را بدانند. عدم توافق ما با شفیعی تنها به دلیل مسائل مالی بود و مورد دیگری نمی‌تواند در این میان وجود داشته باشد. قرارداد شفیعی فصل گذشته با ما 750 میلیون بود و ما حاضریم برای فصل جدید 1 میلیارد و 100 میلیون به او بدهیم. اگر حاضر است همین امروز بیاید قراردادش را امضا کند.

محمودی در مورد پرداخت مطالبات فصل گذشته بازیکنان هم خاطرنشان کرد: ما در پرداخت مطالبات نگاه یکسانی به بازیکنان داریم و نمی‌توانیم به بازیکنی بیشتر از سایرین پرداخت کنیم. مطالبات شفیعی هم به زودی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز