خبرگزاری کار ایران

حریف پرسپولیس به دنبال سرمربی؛ از دام تا یار غار مورینیو

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۳۵۵

الاهلی عربستان به دنبال انتخاب سرمربی جدید است.

به گزارش ایلنا،‌ پس از اینکه در مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد که الاهلی جده حریف پرسپولیس خواهد بود، اخبار این تیم با توجه و وسواس بیشتری پیگیری می شود.

با قطع همکاری الاهلی و سرمربی فصل پیش خود، سباستین گروس 62 ساله و سوئیسی حالا مسئولان این باشگاه عربستانی به دنبال استخدام یک مربی صاحب نام اروپایی هستند. در حال حاضر 4 گزینه روی میز این تیم سفید و سبز پوش کریستوف دام، یارولیم، کریستوف گالتیر و آیتور کارانکا هستند.

جدی ترین گزینه این تیم کریستوف دام است. سرمربی تیم ملی فوتبال رومانی که پس از شکست تیمش مقابل لهستان تقریبا اخراجش صد در صد است. پیشنهادی که به او برای هدایت الاهلی شده حدود دو و نیم میلیون یورو خواهد بود.

گزینه بعدی یارولیم است. مربی اهل جمهوری چک هم از تیم عربستانی پیشنهاد برای همکاری دارد. گزینه بعدی مربی اسبق سنت اتین گالتیر فرانسوی است. طرفین مذاکراتی را هم انجام داده اند و رسانه های فرانسوی هم به این مساله پرداخته اند.

و سرانجام گزینه آخر هم مربی 43 ساله اسپانیایی است. آیتور کارانکا که فصل قبل تجربه ناموفقی در میدلزبرو داشت و مدت ها دستیار مورینیو در رئال بود هم مورد توجه الاهلی است.

باید دید در نهایت حریف پرسپولیس با کدام یک از این نفرات به توافق خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز