خبرگزاری کار ایران

پیام کونته برنامه های کاستا را به هم ریخت؛

انتخاب دیگو اتلتیکو است یا لیگ چین؟

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۴۳۷

پس از قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس سرمربی ایتالیایی آبی های لندن به مهاجم این تیم اعلام کرد در برنامه های او جای ندارد.

به گزارش ایلنا، دیگو کاستا که فصل موفقی را در چلسی پشت سر گذاشت و به همراه این تیم به قهرمانی در لیگ انگلیس رسید اما با وجود مهلت دو فصل دیگر از قرارداد این مهاجم با آبی ها سرمربی این تیم اعلام کرده که او در برنامه های چلسی بذای فصل آینده جای ندارد.

چلسی قصد دارد رومل لوکاکو، مهاجم توانای اورتون را به خدمت بگیرد و آنتونیو کونته هم قصد ادامه همکاری با کاستا را ندارد اما در این بین وضعیت این مهاجم چگونه خواهد بود.

کاستا پیش از تصمیم کونته قصد داشت نیم فصل برای چلسی در فصل آینده به میدان برود و پس از اتمام محرومیت اتلتیکو مادرید از جذب بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی به لالیگا بازگردد اما تصمیم سرمربی چلسی تمامی معادلات این مهاجم اسپانیایی را به هم ریخت.

کاستا در حال حاضر به مدت دو فصل دیگر با آبی ها قرارداد دارد و طبق گفته ی او حاضر است با جدایی از چلسی به اتلتیکو مادرید بپیوندد و به مدت نیم فصل برای یکی از تیم های اروپایی بازی کند تا محرومیت مادریدی ها در جذب بازیکن به پایان برسد.

ای نمهاجم همچنین با پیشنهادهای نجومی از لیگ چین رو به رو شده اما خود او اعلام کرده علاقه ای برای پیوستن به لیگ این تیم ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز