خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه‌های تیم ملی تا جام جهانی؛

23 روز تعطیلی در لیگ هفدهم

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۵۸۳

کارلوس کی روش برنامه کامل اردوهای تمرینی تا جام جهانی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا،برنامه‌ تیم ملی تا آغاز مسابقات جام‌جهانی روسیه اعلام شد.

* اردوی اول : از تاریخ 2 شهریور ماه شروع می شود و 15 شهریور خاتمه خواهد یافت (اردوی 14 روزه)

* اردوی دوم: از تاریخ 6 مهرماه آغاز می گردد و تا 19 مهر ادامه می یابد (اردوی 14 روزه)

* اردوی سوم: از تاریخ 11 آبان آغاز می شود و 24 آبان خاتمه خواهد یافت ( اردوی 14 روزه)

*اردوی چهارم: کوتاه مدت ترین اردوی تیم ملی این اردو است که تنها سه روز طول خواهد کشید و از تاریخ 18 آذر تا 21 آذر خواهد بود. پس از این اردو تیم ملی تا اواخر اسفند ماه اردویی نخواهد داشت.

*اردوی پنجم: این اردو در تعطیلات سال نو برگزار می شود و تیم ملی از 24 اسفند سال 96 تا تاریخ 8 فروردین 97 به اردو خواهد رفت (اردوی 14 روزه).

*اردوی ششم: این اردو پس از پایان لیگ هفدهم آغاز خواهد شد و از تاریخ 16 اردیبهشت تا 11 خرداد به طول می انجامد (اردوی 27 روزه)

* اردوی هفتم: این اردو که بلافاصله پس از اردوی ششم برگزار می شود، از تاریخ 12 خرداد ماه آغاز می شود و تا شروع جام جهام جهانی که 24 خرداد است، ادامه می یابد (اردوی 13 روزه).

گفتنی است طی این مدت، تیم ملی در 11 دیدار به مصاف رقبا خواهد رفت که 9 دیدار تدارکاتی خواهد بود و 2 دیدار نیز باقی مانده بازی های ایران مقابل دو تیم کره جنوبی و ازبکستان در مقدمانی جام جهانی روسیه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز