خبرگزاری کار ایران

اردوی متصل به اعزام تیم های ملی والیبال نشسته بانوان و آقایان از 28 خرداد آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۵۹۱

هادی رضایی، مدیر تیم های ملی والیبال نشسته از برگزاری آخرین مرحله تمرینات ملی پوشان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه 2017 - چین خبر داد.

به گزارش ایلنا،وی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون پیرامون این تمرینات گفت: ملی پوشان دعوت شده به این اردو، 27 خرداد ماه وارد تهران می شوند و تمرینات از 28 خرداد آغاز می شود.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته آقایان خاطر نشان کرد: روند برگزاری تمرینات این مرحله همانند قبل است و برنامه های تاکتیکی و همین طور آنالیز تیم های حریف را پیش بینی کرده ایم. در بخش بانوان نیز فیلم بازی تیم های رقیب تهیه و برای آنها نمایش داده می شود تا نسبت به نقاط ضعف و قوت حریفان آگاهی بیشتری پیدا کنند.

رضایی افزود: ملی پوشانی که به این اردو دعوت شدند در ترکیب اصلی تیم قرار دارند و به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه اعزام خواهند شد. در بخش بانوان نیز روند جوان گرایی در تیم آغاز شده و امیدواریم برای سال آینده که مسابقات پاراآسیایی اندونزی و نیز مسابقات جهانی هلند را پیش رو داریم، تیمی آماده و جوان را راهی مسابقات کنیم.

در بخش آقایان داود علیپوریان، محمدخالقی،صادق بیگدلی (تهران)،مهدی بابادی(خراسان‌رضوی)،رمضان صالحی،مرتضی مهرزاد،مجید لشکری،امیرحسین کفشدار(مازندران)،میثم علیپور(گیلان)،مهرزاد مهروان (البرز)،احمد ایری (گلستان)،حسین گلستانی(قم )،ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند که زیر نظر هادی رضایی، سرمربی تیم ملی،علیرضا معمری و بهمن تاروردی زاده،مربیان تیم ملی، تمرینات خود را برگزار می کنند.

محمد صفری به عنوان فیزیوتراپ در کنار ملی پوشان حضور دارد و سرپرستی اردو نیز بر عهده ی فرشید عاشوری است.

 

در بخش بانوان نیز نسرین فرهادی،طیبه جعفری(چهارمحال و بختیاری)،معصومه زارعی،ندا پنجهباشی (خراسانرضوی)،بتول خلیل زاده،بتول جعفریان،رضوان میرزایی (کرمان)،مهری فلاحی(گیلان)،فرزانه حیدری (هرمزگان)،زینب ملکی،مژگان سعیدی (اصفهان)،زهرا دانایی(گلستان)،به اردوی نهایی تیم ملی دعوت شده اند.

مریم ایرانمنش به عنوان مربی تیم ملی بر تمرینات نظارت دارد و سرپرستی اردو نیز بر عهده ی معصومه مهرورز خواهد بود.

اردوی متصل به اعزام تیم های ملی والیبال نشسته بانوان و آقایان از 28 خرداد تا 2 تیر ماه در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برپاست و ملی پوشان کشورمان 3 تیر ماه تهران را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به مقصد چین ترک می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز