خبرگزاری کار ایران

رقابت های جهانی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر ۲۳ سال – کانادا

ایران مقابل تیم قدرتمند انگلستان متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۶۲۰

تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال کشورمان در مرحله ی یک هشتم نهایی مقابل تیم قدرتمند انگلستان به میدان رفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین،در این دیدار تیم انگلستان که عنوان اول گروه ب را در مسابقات مرحله ی گروهی به دست آورده بود، موفق شد با نتیجه 50 بر 77، تیم ایران را مغلوب کرده و به مرحله ی بعد راه یابد.

بر این اساس نمایندگان کشورمان فردا، پنج شنبه، ساعت 12 به وقت محلی تورنتو، برای کسب مقام هفتم به مصاف بازنده ی دیدار تیم های ترکیه و فرانسه خواهد رفت.

تیم ایران در رقابت های مرحله ی گروهی مقابل تیم های استرالیا، برزیل و ایتالیا به برتری دست یافت و مغلوب ترکیه و کانادا شد و با کسب عنوان چهارم گروه الف به مرحله ی یک هشتم صعود کرد.

تیم ایران با ترکیب امیررضا احمدی (ایلام)،مهدی ماندگار ( هرمزگان)،علی کریمی (اصفهان)،مجتبی کمالی( فارس)،محمد حسن سیاری،همایون عسگری مهرآبادی،مهدی عباسی(مرکزی)،پیمان میزان، حسنعلی کعبی عمیر،سید مهدی موسوی(تهران)،رضا عیوضی (قم) و با هدایت حسن پالار، سرمربی تیم ملی و به سرپرستی هادی رضایی، در این مسابقات حضور یافته است.

رقابت های جهانی کانادا در مرحله ی گروهی با حضور تیم های ایران، استرالیا، ترکیه، کانادا، برزیل و ایتالیا در گروه یک و تیم های انگلستان، آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه و آفریقای جنوبی در گروه دو دنبال شد و هم اکنون مسابقات مرحله ی یک هشتم در جریان است.

این رقابت ها از 18 خرداد ماه آغاز شد و تا روز جمعه، 26 خرداد ماه در جریان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز