خبرگزاری کار ایران

واکنش بازیکن سابق شارلوا به پیوستن کاوه رضایی به این تیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۶۶۴

هافبک ایرانی سابق شارلوای بلژیک در مورد پیوستن کاوه رضایی به این تیم نظر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کاوه رضایی، مهاجم فصل گذشته استقلال در حالی که گفته می‌شد در این تیم ماندنی است، شب گذشته از توافقش با باشگاه شارلواخبر داد. این تیم باشگاه بلژیکی که مدیری ایرانی دارد پیش از این هم چند بازیکن از کشورمان را به خدمت گرفته بود که یکی از آنها علیرضا امامی‌فر، بازیکن سابق پرسپولیس بود.

امامی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیوستن کاوه رضایی به شارلوا اظهار داشت: لیگ بلژیک را به نوعی می‌توان دروازه فوتبال اروپا دانست و هر بازیکنی قصد دارد به فوتبال اروپا برود بهتر است از لیگ بلژیک شروع کند. این لیگ بازیکنان مستعد را از سراسر دنیا جمع می‌کند و آنها را آموزش می‌دهد و سپس به سایر تیم‌ها می‌فروشد.

وی افزود: اگر دقت کنید فوتبال باشگاهی بلژیک از نظر سطح فنی در لیگ قهرمانان حرفی برای گفتن ندارد و تیم‌هایی مثل اندرلخت که به این رقابت‌ها می‌روند در همان مراحل اول حذف می‌شوند.

امامی‌فر در ادامه گفت: فوتبال بلژیک فیزیکی است و کاوه کار سختی در لیگ این کشور دارد. اگر شارلوا را برای این انتخاب کرده که یک سال در آن بازی کند و به تیم‌های بالاتر برود انتخاب خوبی است ولی ماندن بیش از یک سال در این تیم را توصیه نمی‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز