خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه تراکتورسازی به ادعای خالد شفیعی

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۷۷۲

باشگاه تراکتورسازی نسبت به ادعای خالد شفیعی در نحوه بستن قرارداد و پرداخت مطالباتش واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خالد شفیعی، مدافع فصل گذشته تراکتورسازی که روز گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از هواداران خداحافظی کرد و نسبت به مسئولان باشگاه موضع گرفته بود، در مصاحبه‌ای ادعا کرد که مسئولان باشگاه به او گفته‌اند تا زمانی که قرارداد جدید امضا نکنی طلب فصل گذشته‌ات را پرداخت نمی‌کنیم.

محمدجواد پاینده، مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی تبریز در پاسخ به اظهارات خالد شفیعی عنوان کرد: ما چند مرحله مذاکره با خالد شفیعی داشتیم که از نظر ما هنوز این مذاکرات به پایان نرسیده است ولی بازیکن در این مرحله مذاکرات را به فضای مجازی و رسانه‌ها می‌کشاند که کار درستی نیست. باشگاه تراکتورسازی هرگز مفاد مذاکره با بازیکنان را رسانه‌ای نخواهد کرد.

وی افزود: پیش کشیدن بحث مطالبات موقع عقد قرارداد یعنی تا زمانی که پولم را نگیرم قرارداد امضا نمی‌کنم و اتفاقا اسم این کار گروکشی است. در حال حاضر پول نقد در باشگاه موجود نیست که بخواهیم پرداخت کنیم و سپس قرارداد ببندیم. اگر خالد شفیعی حاضر است کل طلبش را چک دریافت کند و پس از آن قراردادش را امضا کند همین امروز به باشگاه بیاید و قرارداد ببندد.

مدیر رسانه‌ای تراکتورسازی در ادامه گفت: باشگاه در حال فراهم کردن پول است و بدون شک تا قبل از شروع فصل، مطالبات گذشته بازیکنان پرداخت و با آنها تسویه می‌شود. بهتر است بازیکنان در این شرایط صبوری به خرج دهند. شرایطی که برای شفیعی وجود دارد همان شرایطی است که فرزاد حاتمی، مهدی کیانی، محمد نوری و... با آن قرارداد جدید امضا کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز