خبرگزاری کار ایران

سر نکونام بی کلاه ماند

پاداش برد مقابل شیلی و چین به ملی پوشان پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۷۷۷

پاداش دو پیروزی ارزشمند تیم ملی مقابل چین و شیلی پرداخت شد.

به گزارش ایلنا، حدود دو سال پیش ملی‌پوشان کشورمان در بازی تدارکاتی مقابل شیلی به میدان رفتند و توانستند این تیم را دو بر صفر شکست دهند در این دیدار روی کرنر آندرانیک تیموریان، جواد نکونام اولین گل تیم ملی را در دقیقه 21 بازی به ثمر رساند.

 در ادامه بازی و در نیمه دوم، پاس خوب قوچان نژاد در محوطه جریمه با ضربه زیبای امیری همراه شد تا دومین گل در دقیقه 50 به ثمر برسد. با وجود اینکه برد مقابل شیلی بسیار ارزشمند بود اما پاداش این برد پرداخت نشد و به دست فراموشی سپرده شد.

همچنین دو ماه قبل بود که ملی‌پوشان مقابل چین در بازی‌های مقدماتی جام جهانی هم به پیروزی ارزشمندی دست یافتند اما بااین وجود پاداش این بازی هم به ملی‌پوشان پرداخت نشد. تا اینکه مهدی تاج رییس فدراسیون چند روز پیش در جمع ملی‌پوشان حاضر شد و قبل از دیدار مقابل ازبکستان پاداش بازی و برد مقابل شیلی و چین را به بازیکنانی که در این دیدارها حضور داشتند پرداخت کرد.

گفته می‌شود به بازیکنان حاضر در این بازی‌ها مبلغ 5 هزار دلار پرداخت شده است. شاید بتوان گفت که جواد نکونام بزرگترین غایب اردوی تیم ملی در زمان پرداخت پاداش بازی با شیلی بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز