خبرگزاری کار ایران

انتقال وراتی به بارسلونا به بن‌بست رسید؟

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۸۲۱

انتقال وراتی به بارسلونا گویا به بن بست رسیده است.

به گزارش ایلنا، از یک سو روزنامه لوپاریزین خبر داده‌ که پاری سن‌ژرمن قصد فروش مارکو وراتی را ندارد و از سوی دیگر روزنامه اکیپ نوشته که اگر او به بارسلونا یا یوونتوس برود، پاریسی‌ها به سراغ جاکومو بوناونتورا از میلان خواهند رفت.

گفته می‌شود وراتی خواهان خروج از پاریس است و یوونتوس یا بارسلونا مقصد احتمالی او خواهند بود. در این صورت، پاری سن‌ژرمن یک بازیکن ایتالیایی دیگر را جانشین او خواهد کرد. سبک بازی بوناونتورا 27ساله بسیار متفاوت با وراتی است اما انعطاف‌پذیری او و چندپسته بودنش باعث شده بسیار به کار میلان بیاید. او در این فصل در 22 بازی رسمی پنج گل زد و شش گل ساخت و سپس به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه ران ادامه بازی‌ها را از دست داد. میلان او را در آخرین روز نقل و انتقالات تابستان 2014 از آتالانتا خرید و قرارداد او تا سال 2020 است.

اما از سوی دیگر پاری سن‌ژرمن اجازه رفتن به وراتی را به‌راحتی نمی‌دهد. لو پاریزین نوشته که آنترو هنریکه، مدیر ورزشی جدید پی‌اس‌جی درها را به روی وراتی بسته است. این در حالی است که خبرهای بسیاری از علاقه بارسلونا به وراتی به گوش می‌رسد و گفته می‌شود بارسا هم حاضر است تا 100 میلیون یورو برای خرید این بازیکن 24ساله بپردازد. وراتی تا سال 2021 قرارداد دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز