خبرگزاری کار ایران

با وجود امضای قرارداد با سپاهان

بدهی آقایی به گسترش فولاد هنوز پرداخت نشده است!

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۸۹۴

بازیکن جدید سپاهان با وجود قرارداد بستن با این باشگاه، هنوز به گسترش فولاد بدهکار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید آقایی، مدافع چپ تیم ملی کشورمان پس از بازی با ازبکستان به بررسی پیشنهاداتش برای فصل هفدهم پرداخت و در نهایت پس از توافق با سپاهان، قراردادش را با این تیم به امضا رساند.

آقایی که از تراکتورسازی و پرسپولیس هم پیشنهاد داشت در طول مدت فصل نقل و انتقالات به دلیل بدهی سنگین خود به باشگاه گسترش فولاد برای بستن قرارداد با تیم جدید دچار محدودیت بود و یکی از دلایلی که باشگاه پرسپولیس از خرید او منصرف شد همین موضوع بود.

مدافع تیم ملی کشورمان برای گرفتن رضایت نامه خود در نیم فصل گذشته از گسترش فولاد و ماندن در تراکتورسازی، چک ضمانتی به مبلغ 1.5 میلیارد در اختیار این باشگاه قرارداد که گفته می‌شد پیش از بستن قرارداد با تیم جدید و شروع فصل هفدهم باید آن را پاس کند.

با توجه به امضای قرارداد آقایی با سپاهان، به نظر می‌رسید بدهی او به گسترش فولاد هم تسویه شده باشد ولی این اتفاق نیفتاده است و این بازیکن همچنان 1.5 میلیارد به باشگاه تبریزی بدهکار است.

این بازیکن از نظر قانونی مشکلی برای بستن قرارداد با تیم جدید خود نداشته است ولی در صورتی که باشگاه گسترش فولاد بابت این بدهی از آقایی شکایت کند، می‌تواند مانع از صدور کارت بازی او شود.

باید دید در نهایت مشکل این بازیکن با گسترش فولاد رفع می‌شود و او می‌تواند بدون مشکل برای سپاهان به میدان برود یا این موضوع در فصل جدید برایش دردسرساز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز