خبرگزاری کار ایران

با وجود مخالفت‌های مکرر سایپایی‌ها

تلاش اخباری برای ماندن در تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۸۹۸

دروازه‌بان فصل گذشته تراکتورسازی در تلاش است تا راهی برای ماندن در این تیم پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدرضا اخباری، دروازه‌بان تیم ملی کشورمان که در حال حاضر به دلیل داشتن قرارداد با سایپا بازیکن این تیم محسوب می‌شود، نسبت به ماندن در تراکتورسازی از خود علاقه نشان داده است.

این بازیکن 2 فصل برای خدمت سربازی خود به تراکتورسازی رفته بود ولی با پایان این دوره باید به ادامه تعهدی که به سایپا داشته عمل کند و برای این تیم به میدان برود.

از طرفی باشگاه تراکتورسازی که از جذب بازیکن جدید محروم است، در صورت از دست دادن اخباری برای این پست به مشکل می‌خورد و به همین منظور در چند وقت گذشته تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مسئولان سایپا به کار گرفته است ولی توافقی حاصل نشده است.

پس از این مذاکرات بی‌نتیجه قرار بر این بود که با بازگشت اخباری از اردوی تیم ملی، این بازیکن شخصاً برای دریافت رضایت‌نامه خود از سایپا اقدام کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که اخباری در صحبت با مسئولان سایپا اعلام کرده دوست دارد در تراکتورسازی بماند و به این تیم کمک کند.

مسئولان باشگاه سایپا هنوز پاسخی به درخواست اخباری نداده و در انتظار نظر نهایی دایی در این مورد هستند.

سرمربی سایپا در طول هفته‌های اخیر بر حفظ این بازیکن در جمع نفرات خود تاکید داشته و اعلام کرده حاضر به فروش او نیست.

باید دید در نهایت تراکتورسازی و اخباری قادر به جلب رضایت سایپایی‌ها خواهند شد یا این بازیکن فصل هفدهم را در تیم سایپا سپری خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز