خبرگزاری کار ایران

قاضی، پریرا و سایر گزینه‌ها؛

قلعه‌نویی و تلاش برای حل معمای خط حمله

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۹۵۱

سرمربی ذوب‌آهن به دنبال جذب یک مهاجم نوک با خصوصیات مورد نظر خودش است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ذوب‌آهن که کار خود را به تازگی با امیر قلعه‌نویی شروع کرده است، کار سختی برای تبدیل شدن به تیم مورد نظر این سرمربی است و برای همین فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات تاثیر زیادی در نتیجه این همکاری خواهد داشت.

یکی از پست‌هایی که ذوب‌آهن در آن نیاز به تقویت دارد خط حمله است و به همین دلیل جذب یک مهاجم نوک از اولویت‌های قلعه‌نویی در تیم جدیدش خواهد بود.

ذوب‌آهن که تا دو فصل قبل بازیکنان مطرحی مثل کاوه رضایی و مسعود حسن‌زاده را در اختیار داشت، با از دست دادن هر دو، فصل گذشته از جری بنگسون در این پست استفاده می‌کرد که این بازیکن هم در پایان فصل از این تیم جدا شد.

در حال حاضر تنها بازیکن ذوب‌آهن در نوک حمله یاسر فیضی است که خصوصیاتش شباهتی با مهاجمان مورد نظر قلعه‌نویی ندارد و بعید است سرمربی جدید سبزپوشان اصفهانی به داشتن تنها همین یک گزینه دلخوش کند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که قلعه‌نویی چند بازیکن برای این پست در نظر دارد که قرار است در مورد آن به جمع‌بندی برسند و در صورت توافق با باشگاه جذب شوند.

در این میان از گزینه‌هایی مثل محمد قاضی، لوسیانو پریرا و چند گزینه دیگر یاد می‌شود که هنوز در موردشان به نظر قطعی نرسیده‌اند.

باید دید در نهایت قلعه‌نویی چه نسخه‌ای برای خط حمله تیمش می‌پیچد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز