خبرگزاری کار ایران

زلزله نقل و انتقالاتی رخ می‌دهد؟ / رونالدو خواهان جدایی از رئال مادرید

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۹۸۰

ستاره پرتغایل رئال مادرید پس از صحبت با فلورنتینو پرز خواستار جدایی از جمع کهکشانی ها شده است.

به گزارش ایلنا، پرونده جدید کریستیانو رونالدو در دادگاه مادرید به ازای فرار مالیاتی مبنی بر 14/7 میلیون یورو شرایط بحرانی را برای ستاره رئال مادرید رقم زده است. میزان رقمی که عنوان شده می‌تواند مجازات سنگینی را برای رونالدو در پی داشته باشد؛ مجازاتی که رونالدو شاید برای تجربه نکردن آن تصمیم به خروج از رئال را بگیرد.

پرونده رونالدو در مقایسه با مجازات لیونل مسی به مراتب پیچیده‌تر است چرا که مبلغ فرار مالیاتی وی بسیار سنگین‌تر است و قطعا با حکم 24 ماه حبس روبرو خواهد شد. طبق قانون اسپانیا رونالدو نمی‌تواند میزان جریمه این اتهام را خریداری کند و اگر این اتهام به حقیقت بدل شود او قطعا راهی زندان خواهد شد!

بنابر ادعای روزنامه‌های اسپانیایی رونالدو از این اتهام بسیار خشمگین است و به همین دلیل عزمی راسخ برای ترک سانتیاگوبرنابئو پیدا کرده است.

این بازیکن رسما با ارسال نامه‌ای به فلورنتینو پرز، خواهان خروجش از رئال مادرید شده است، چرا که شرایط برای وی بسیار بحرانی شده است. 

این درخواست رونالدو در حالی مطرح شده که تیم‌های بزرگ اروپا از جمله پاری سن ژرمن خواهان به خدمت گرفتن رونالدو هستند و در این بین نمی‌شود پیشنهادهای نجومی چینی‌ها را نادیده گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز