خبرگزاری کار ایران

با وجود تاکید گل‌‎محمدی برای حضور در تمرینات فردا؛

جدایی اخباری و شفیعی قطعی است؟

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۰۱۴

سرمربی تراکتورسازی اعلام کرده هر بازیکنی که در تمرینات فردا حاضر نشود دیگر بازیکن این تیم نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تمرینات تراکتورسازی زیر نظر کادرفنی جدید این تیم از فردا آغاز می‌شود تا کار این تیم در فصل جدید رسماً آغاز شده باشد.

در همین راستا یحیی گل‌محمدی، سرمربی تراکتورسازی در گفت‌وگو با سایت باشگاه اعلام کرده است که تمام بازیکنان باید از شروع تمرینات در کنار تیم باشند و هر بازیکنی در تمرین فردا حاضر نشود، جایی در برنامه‌های این تیم نخواهد داشت.

این تهدید گل‌محمدی در حالی انجام شده است که دو بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی هنوز تکلیف‌شان مشخص نیست و معلوم نیست فصل آینده در این تیم حضور دارند یا نه.

محمدرضا اخباری، دروازه‌بان فصل گذشته تراکتورسازی که هنوز موفق نشده رضایت مسئولان سایپا را برای ماندن در این تیم بگیرد، با توجه به قراردادی که با نارنجی‌پوشان دارد قادر به حضور در تمرینات تراکتورسازی نیست.

خالد شفیعی، مدافع فصل گذشته تراکتورسازی هم در مذاکراتی که برای تمدید قرارداد با باشگاه داشته به توافق نرسیده هست و حتی اخیراً چالش‌های میان طرفین ایجاد شده که کار را برای رسیدن به توافق سخت کرده است.

با توجه به وضعیت سختی که تراکتورسازی دارد و محرومیت از جذب بازیکن جدید، باید دید گل‌محمدی واقعاً به تهدید خود عمل می‌کند و در صورت غیبت این دو بازیکن قید آنها را خواهد زد یا این حرف او فقط جنبه تهدید داشته و عملی نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز