خبرگزاری کار ایران

شمشیربازی قهرمانی آسیا – هنگ کنک

توقف عاشوری مقابل قهرمان المپیک و جهان/ نماینده ایران حذف شد

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۰۳۷

در ادامه رقابت ‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش اپه مردان، نماینده شایسته ایران با صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی علیرغم شایستگی نتیجه را به قهرمان المپیک و جهان واگذار کرد و از صعود به مرحله بعد بازماند.

به گزارش ایلنا، در دومین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا، ایران در بخش اپه آقایان با چهار نماینده محمد رضایی، طاهرعاشوری، محمد اسماعیلی و محمد کیهانی شرکت کرد که در پایان طاهرعاشوری موفق به حضور در جمع 16 شمشیر باز برتر شد.

در این بخش محمد اسماعیلی با 5 برد و یک باخت، طاهرعاشوری با 4 برد و دو باخت، محمد رضایی با 4 پیروزی و 2 شکست و محمد کیهانی با 3 پیروزی و 3 شکست در مرحله مقدماتی به جدول اصلی و حذفی مسابقات راه پیدا کردند.

در ادامه مسابقات محمد رضایی شمشیرباز قرقیزستانی را شکست دادو به مرحله یک سی و دوم صعود کرد، طاهرعاشوری نیز در مقابل حریف سنگاپوری خود به پیروزی رسید و به مرحله یک سی و دوم صعود کرد، محمد اسماعیلی به مصاف شمشیرباز استرالیایی رفت و با شکست حریف خود به محله بعدی راه پیدا کرد اما محمد کیهانی مقابل حریف ازبسکتانی خود نتیجه را واگذار کرد و از راه یابی به مرحله یک سی و دوم بازماند.

در مرحله یک سی و دوم طاهرعاشوری مقابل حریف هنگ کنکی خود به پیروزی رسید و به مرحله یک شانزدهم راه پیداکرد، محمداسماعیلی و محمدرضایی در این مرحله با وجود ارائه نمایشی قابل قبول به ترتیب مقابل حریفانی از قرقیزستان و قزاقستتان نتیجه را واگذار کردند و به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

اما طاهر عاشوری تنها نماینده ایران در مرحله یک شانزدهم به مصاف کیونگ حریف قدرتمند خود قهرمان المپیک و جهان از کشور کره رفت و با شکست مقابل این شمشیرباز از ادامه رقابت‌ها بازماند.

مسابقات قهرمانی آسیا از تاریخ 25 تا 30 خردادماه به میزبانی هنگ کنک درحال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز