خبرگزاری کار ایران

امسال در هر ٣ جام مدعی هستیم؛

نورافکن: شرایط جدایی داشتم اما به خاطر استقلال و هوادارانش ماندم

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۰۴۲

هافبک جوان ملی پوش تمدید قرارداد با استقلال را باعث افتخار خود دانست.

به گزراش ایلنا، نورافکن پس از تمدید قرارداد با آبی پوشان تهرانی گفت: من بازیکن استقلال هستم و از این که قراردادم را با این باشگاه تمدید کردم، بسیار خوشحالم و به این مساله افتخار می‌کنم. بیشترین شخصی که در تمدید قراردادم نقش داشت، علیرضا منصوریان بود زیرا فصل گذشته خیلی حمایتم کرد و مجوز حضورم در تیم ملی جوانان را برای شرکت در جام جهانی صادر کرد که هرگز فراموش نمی‌کنم.

او افزود: قرارداد خود را به مدت ٢ فصل دیگر با استقلال تمدید کردم و سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. همه سعی و تلاش من این است که در تمرینات و مسابقات عملکرد مطلوب و مورد رضایت کادر فنی را داشته باشم. استقلال با حمایت‌های مدیریت، تلاش کادر فنی و بازیکنان و حمایت‌های هواداران، در هر ٣ جام مدعی خواهد بود. از نظر شخصی هم امیدوارم بتوانم رو به رشد عمل کنم و شرایط بهتری از قبل داشته باشم.

نورافکن اظهار داشت: از آقایان افتخاری و توفیقی هم نهایت تشکر را دارم زیرا حمایتم کردند. در یک هفته اخیر آقایان افتخاری، منصوریان و توفیقی پیگیر کار تمدید قراردادم بودند. من شرایط جدایی هم داشتم اما به خاطر استقلال و هوادارانش با افتخار ماندم. امیدوارم زحمات و اعتماد این آقایان را در طول فصل جبران کنم هواداران را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز