خبرگزاری کار ایران

برگزاری اولین جلسه تمرین تیم ملی والیبال جوانان در اسلوونی

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۰۵۱

شاگردان بهروز عطایی نخستین تمرین خود در اردوی تدارکاتی اسلوونی را برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضور در مسابقات جهانی آماده می کند پس از برگزاری اردوی آماده سازی و چند دیدار دوستانه در ترکیه راهی اسلوونی شد. ملی پوشان جوان ایران بعد از اینکه در 4 دیدار تدارکاتی توانستند جوانان ترکیه را از پیش رو بردارند در ادامه اردوی آماده سازی خود راهی اسلوونی شدند.

شاگردان بهروز عطایی امروز نخستین تمرین خود را در اردوی تدارکاتی اسلوونی برگزار کردند. در این تمرین، کادر فنی بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد که یک گروه بدنسازی و گروه دیگر کار با توپ انجام داد و در ادامه بازیکنان جابجا شدند.

طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار است جوانان ایران در اردوی آماده سازی خود در اسلوونی صبح و عصر به مروز کارهای بدنسازی و تکنیکی بپردازند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت‌ها در گروه سوم با تیم‌های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز