خبرگزاری کار ایران

منافی: از آکادمی بازیکن به تیم اصلی منتقل می‌شود/ عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشتیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۱۸۹

مربی تراکتورسازی از اضافه شدن بازیکنان مستعد آکادمی به تیم بزرگسالان خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، جواد منافی در خصوص همکاری با تراکتورسازی به عنوان عضو کادرفنی اظهار داشت: تراکتورسازی تیم بسیار بزرگ و محبوبی است و خیلی خوشحالم که در این فصل افتخار همکاری با این باشگاه را دارم همچنین خوشحالم که یک‌بار دیگر کنار یحیی گل‌محمدی حضور دارم و در تبریز با یکدیگر همکاری می‌کنیم.

وی افزود: ما شرایط سختی در این فصل داریم و طبیعتاً محرومیت مشکلاتی را برای تیم ایجاد کرده اما نباید فراموش کنیم که تراکتورسازی فصل گذشته مدعی قهرمانی لیگ بوده و خوشبختانه اکثر بازیکن‌های تیم حفظ شدند. پس بازیکنان خوبی در اختیار داریم و باید با کار و تلاش به دنبال ساختن تیمی قدرتمند برای فصل جدید باشیم.

مربی جدید تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: خیلی خوب است که با حضور همه اعضای تیم تمرینات را آغاز می‌کنیم و کادر فنی تمامی بازیکنان را در اختیار دارد. در ادامه تمرینات تیم‌های پایه هم زیر نظر گرفته می‌شود و بازیکن‌های مستعد این تیم‌ها هم می‌توانند به تیم اصلی اضافه بشوند.

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران تصریح کرد: اعتماد به بازیکنان جوان همیشه نتیجه خوبی به همراه دارد و در این راه هواداران تراکتور هم نقش جدی دارند. تیم‌های بزرگ به هواداران خودشان تکیه می‌کنند و تراکتورسازی هم هواداران فوق‌العاده‌ای دارد که امیدواریم از هفته اول با تمام وجود از تیمشان حمایت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز