خبرگزاری کار ایران

رضا عنایتی در گفت و گو با ایلنا:

منظورم کاوه رضایی نیست اما برخی بازیکنان تا پول‌شان عقب می‌افتد ساز جدایی کوک می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۴۶۹

مهاجم اسبق استقلال گفت: طرز رفتن کاوه را نپسندیدم؛ به نظرم می شد بهتر جدا شود.

رضا عنایتی در گفت و گو با ایلنا، درباره آخرین وضعیتش پس از بازنشستگی اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی دارم و خیلی هم خوش می گذرد. فعلا می خواهم استراحت کنم و در کنار خانواده باشم.

وی در ادامه افزود: کلاس های مربیگری را پیگیری می کنم. مدرک B را گرفتم و منتظرم تا کلاس های A آغاز شود تا در آن شرکت کنم. اتفاقا چند پیشنهاد لیگ یکی و لیگ برتری هم داشتم و دارم اما ترجیح می دهم فعلا استراحت کنم و در خدمت خانواده ام باشم.

مهاجم اسبق استقلال درباره جدایی نا به هنگام کاوه رضایی از این تیم بیان داشت: کاوه با استقلال قرارداد نداشت و حتما صلاح دانست که از این تیم جدا شود اما طرز رفتن او را نپسندیدم. به نظرم می شد بهتر این کار صورت گیرد چون شنیده بودم که منصوریان گفته بود او تمدید می کند. با این حال برایش آرزوی موفقیت می کنم.

عنایتی در پایان گفت: بازیکنان جدیدا وقتی به تیمهایی چون استقلال می آیند مصاحبه هایی انجا می‌دهند مبنی بر اینکه به خاطر هوادار آمدیم و به خاطر هوادار از پول گذشتیم و  از این حرفها اما وقتی پولشان عقب می افتد ساز رفتن را کوک می کنند. این بازیکنان رفتارهای هیجانی نشان می دهند. البته منظور من کاوه نیست و کلی این مساله را گفتم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز