خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

شوک در اردوی آبی؛ داریوش شجاعیان از دست استقلال پرید

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۴۷۶

بازیکن مورد نظر استقلال که گفته می‌شد شانس زیادی برای حضور در جمع آبی‌پوشان دارد با پیشنهاد وسوسه انگیز مواجه شد.

به گزارش ایلنا، در حالی که به نظر می رسید داریوش شجاعیان با توافقی که بین دو باشگاه استقلال و گسترش فولاد انجام شده در آستانه عقد قرارداد با آبی پوشان تهرانی قرار دارد اما به نظر باید این انتقال را منتفی دانست.

شجاعیان به تازگی پیشنهادی از لیگ بلژیک دریافت کرده و به زودی برای مذاکرات راهی این کشور خواهد شد. شجاعیان می خواهد با ترانسفر شدن به اروپا شانس خود را برای رسیدن به تیم ملی در سال جام جهانی افزایش دهد. او می داند که کی روش روی بازیکنان لژیونر نگاه ویژه ای دارد و اصلا دوست ندارد مانند اردوی آخر در بین نفرات نهایی جایی نداشته باشد.

بدین ترتیب استقلال در یک انتقال بازیکن دیگر هم ناکام ماند. استقلال چند روز قبل در نگه داشتن کاوه رضایی هم ناکام ماند و این بازیکن به تیم شارلوای بلژیک پیوست. رامین رضاییان هم که به نظر می رسید در تیررس آبی ها قرار دارد به احتمال فراوان به لیگ های اروپایی و شاید تیم خنت بلژیک بژپیوندد.

با این اوصاف باید لیگ بلژیک را به عنوان مهم ترین رقیب و بلای جان این روزهای استقلال نام برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز