خبرگزاری کار ایران

پیروز قربانی: واکنش استقلال به جدایی کاوه زشت بود

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۴۹۵

بازیکن سابق استقلال می گوید:باشگاه استقلال بزرگ‌تر از آنست که با جدا شدن یک بازیکن، بارش روی زمین بماند.

به گزارش ایلنا،استقلال این روزها سرگرم خرید بازیکن است و در این میان بازیکنانی را نیز از دست می‌دهد. پیروز قربانی بازیکن سابق استقلال در خصوص نقل و انتقالات این تیم می‌گوید:«به طور حتم مربیان خواسته‌هایی دارند که براساس آن پیش می‌روند. ما نمی‌توانیم از دور نظر بدهیم که نقل‌وانتقالات به چه صورت بوده است، چرا که کادر فنی استقلال براساس نیازهای خود بازیکن می‌گیرد. تا اینجای کار می‌دانم که سجاد شهباززاده و حسن بیت‌سعید را جذب کرده‌اند که خریدهای خوبی هستند.»

قربانی در مورد حرف و حدیث‌های به‌وجود آمده در مورد جدایی کاوه رضایی می‌گوید: «فوتبال حرفه‌ای شده و بازیکنان از طریق مدیربرنامه‌های‌شان تصمیم می‌گیرند. واکنش باشگاه استقلال نسبت به جدایی این بازیکن را جالب ندیدم. خوشم نیامد که استقلال چنین مطالبی را به کار برد. رضایی یک سال برای تیم استقلال زحمت کشید. از طرفی، باشگاه استقلال بزرگ‌تر از این حرف‌هاست که با جدا شدن یک بازیکن، بارش روی زمین بماند. این حرفی است که علیرضا منصوریان در دوران بازیگری‌اش به ما می‌گفت. او کاپیتان استقلال بود و می‌گفت باشگاه استقلال بزرگ‌تر از این است که با رفتن یکی دو بازیکن بارش روی زمین بماند.»

او با بیان اینکه رضایی هم برای استقلال زحمت کشیده و باید به نظرش احترام گذاشت، می‌گوید: «به نظرم، استقلال و هوادارانش باید برای رضایی آرزوی موفقیت کنند. باشگاه استقلال هم نباید با این مطالب رضایی را رودرروی هواداران قرار می‌داد. من پیروز قربانی باشم یا نباشم و فلان بازیکن باشد یا نباشد، استقلال همیشه خواهد بود. زشت است که باشگاه استقلال شأن خودش را پایین بیاورد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز