خبرگزاری کار ایران

احمدی:گل نخوردن تیم ملی حاصل سال‌ها کار کی‌روش است

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۴۹۸

دروازه بان سابق تیم ملی موفقیت های تیم ملی را حاصل تفکرات دفاعی کارلوس کی روش در سال های هدایت این تیم می داند.

به گزارش ایلنا،از نخستین کسانی بود که قراردادش با پیکان را تمدید کرد تا یک فصل دیگر در این تیم بماند و با مجید جلالی کار کند. رحمان احمدی آرامش پیکان را مهم‌تر از قرارداد مالی بالا و یا هر مزیت دیگری می‌داند. او به‌عنوان یکی از بازیکنان با تجربه در پیکانی که مسیر جوانگرایی را در پیش گرفته ادامه می‌دهد و به‌عنوان دروازه‌بان سابق تیم ملی نظراتش را درباره کلین شیت تیم ملی و رکوردی که در همین رابطه به نام تیم ملی کشورمان ثبت کرده، بیان می‌کند.

رحمان احمدی درباره دلایل ماندنش در این تیم توضیح می‌دهد: « از صمیم قلب دوست داشتم باز هم با مجید جلالی و پیکان کار کنم چون اینجا آرامش داشتم و دارم.

گاهی اوقات ممکن است جایی دو برابر پول بگیری اما رفاقت و صمیمیتی که می‌خواهی را آنجا پیدا نکنی. به نظر من بحث مالی، هدف نیست. شاید هدف مالی باشد اما فوتبالی نه. من در پیکان به دور از هرج و مرج می‌توانم کار کنم و با کادرفنی و بازیکنان رفاقت خوبی دارم.»

دروازه‌بان پیکان درباره اینکه گفته می‌شود احتمال پیوستن حامد لک به این تیم وجود دارد، می‌گوید: « تا آنجا که من می‌دانم، تیم ما فقط به دنبال دروازه‌بان سوم است. با این حال اما نظر سرمربی ما محترم است و من به شخصه تابع نظر سرمربی هستم.»

دروازه‌بان اسبق تیم ملی درباره رکورد کلین شیت تیم ملی ایران در دوره مقدماتی جام جهانی تأکید می‌کند: «این حاصل سبکی است که کی‌روش در 7، 8 سال گذشته در تیم ملی پیاده کرده است. در سبکی که کی‌روش دارد بازیکن به نحو احسن وظایفش را انجام داده است. این دوره به نسبت دوره قبل ما خیلی متفاوت بودیم و با خیال راحت‌تری راهی مرحله بعد شده‌ایم اما فکر می‌کنم مهم‌تر از بحث صعود این است که بعد از این چطور آماده شویم. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم که این حاصل یک ماه و دو ماه کار نیست و سال‌ها کار شده تا چنین نتیجه‌ای حاصل شود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز