خبرگزاری کار ایران

حضور در جام جهانی موثر بود

ساکی: به حضور صنعت در نیمه بالایی جدول خوشبین هستم

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۵۴۹

هافبک صنعت نفت آبادان گفت: حضور در تورنمنت بزرگی مثل جام جهانی جوانان که بهترین بازیکنان جوان دنیا در آن حاضر بودند برای من بسیار ارزشمند است.

به گزارش ایلنا، حسین ساکی درباره وضعیت تیمش در اردوی کردان کرج اظهار داشت: اردوی دهکده ورزشی کردان کرج از همه نظر ایده‌آل است.

وی اضافه کرد: تمرینات تیم زیر نظر آقای کمالوند و کادر فنی به صورت منظم و پرفشار دنبال می‌شود و شرایط خوبی را دنبال می‌کنیم.

این بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: کادر فنی فعلی تیم صنعت نفت آبادان، یکی از قوی‌ترین مجموعه مربیانی هستند که تا به امروز در کنارشان کار کرده‌ام.

وی ادامه داد: امیدوار هستم که تا پایان اردوی کردان کرج از نظر بدنی به شرایط آرمانی برسیم تا در اردوی ترکیه روی مباحث تاکتیکی و بازی‌های تدارکاتی تمرکز کنیم.

بازیکن تیم ملی جوانان عنوان کرد: حضور در تورنمنت بزرگی مثل جام جهانی جوانان که بهترین بازیکنان جوان دنیا در آن حاضر بودند برای من بسیار ارزشمند است.

وی در همین خصوص بیان کرد: بدون تردید از تجربه حضور در جام جهانی برای لیگ برتر پیش رو و موفقیت صنعت نفت آبادان نهایت بهره را می برم.

ساکی در پایان گفت: با این تیم خوبی که بسته شده است به حضور صنعت نفت در نیمه بالایی جدول لیگ هفدهم بسیار خوشبین هستم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز