خبرگزاری کار ایران

شروع منصوریان برای لیگ هفدهم؛

اولین تمرین استقلال بعد از شش گله شدن مقابل العین

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۶۰۶

تمرینات استقلال از فردا آغاز می شود و منصوریان شاگردانش را برای فصل هفدهم آماده می‌کند.

به گزارش ایلنا،تمرینات استقلال برای فصل جدید از فردا آغاز می شود.

استقلال از دوشنبه تمرینات خود را با حضور بازیکنا جدیدش استارت می زند تا رفته رفته خود را برای فصل جدید آماده کند.

مهدی قائدی ،حسن بیت سعید ،سجاد شهباز زاده بازیکنان جدید استقلال هستند.ضمن این که جابر انصاری ،سید مجید حسینی ،امید نورافکن نیز قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرده اند تا بدون مشکل در تمرین استقلال حاضر شوند.

مهدی رحمتی،سید حسین حسینی ،میلاد زکی پور،خسرو حیدری ،محسن کریمی ،فرشید اسماعیلی،علی قربانی نیز از جمله بازیکنانی هستند که با استقلال قرارداد دارند و فردا در تمرین این تیم حاضر می شوند.

بقیه نفرات استقلال مثل امید ابراهیمی،وریا غفوری ،یعقوب کریمی ،بهنام برزای،پادوانی ،رابسون جانواریو هم چنان تکلیف شان با این تیم نامشخص است تا با این وضعیت در تمرین فردا حاضر نشوند.

استقلال بعد از دریافت شش گل مقابل العین تمریناتش به واسطه تعطیلات پایان فصل خاتمه یافت و آنها فردا اولین تمرین خود بعد از این اتفاق تلخ برای هواداران را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز