خبرگزاری کار ایران

تماس تلفنی زیدان با رونالدو؛ "ما به تو نیاز داریم"

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۶۳۹

مارکا مدعی شد که سرمربی مادریدی ها با ستاره پرتغالی این تیم تماس گرفته و خواهان ادامه همکاری او با شده است.

به گزارش ایلنا، فرار مالیاتی رونالدو به سوژه ای تبدیل شد تا نشریه های اروپایی طی این چند روز مقصدهای زیادی را مثل منچستر یونایتد، پاری سن ژرمن و باشگاه های چینی به عنوان مقصد بعدی این بازیکن نام ببرند اما در این بین مارکا مدعی شد که زین الدین زیدان شخصا با این بازیکن که اکنون درگیر رقابت های جام کنفدراسیون ها است تماس گرفته.

مارکا در این خصوص نوشت: زیدان ابتدا با کریس تماس گرفته است تا ببیند این شایعات تا چه حد صحت دارد. زیدان با اینکه به همراه خانوادش در ایتالیا به سر می برد اما حواسش به همه چیز هست.

زیدان تنها کسی بود که کریستیانو را قانع کرد در طول فصل کمتر بازی کند و بهتر آماده شود اینکار برای هر سرمربی ساخته نیست و حالا زیدان با کریس صحبت کرده است که اگر تصمیم به جدایی گرفته باید منصرف شود. این تصمیم او نه تنها روی خودش بلکه روی بقیه ی اعضای تیم نیز تاثیر گذار خواهد بود.

زیزو اهمیت حضور کریس در تیم را می داند و همچنین وجود رونالدو  برای بقیه ی اعضای تیم مهم است و از وی درخواست کرده در رئال بماند چرا که کهکشانی ها به گل ها و نمایش های خوب او نیاز دارند.

زیدان تنها کسی است که می تواند کریسیتانو را قانع کند. سرمربی نیز تصمیم دارد با کریس جلسه ای داشته باشد و نمی خواهد رونالدو به این راحتی تسلیم موضوعات اخیر مالیات شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز