خبرگزاری کار ایران

فکر می‌کنم استقلال نیاز به تغییرات زیادی نداشته باشد

برهانی:درباره جدایی کاوه رضایی صحبتی نکنم بهتر است

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۶۴۷

این تیم فصل گذشته بازیکنان جوانی داشته که همگی امسال با تجربه شدند و با جذب یک یا دو بازیکن تیم کامل خواهد شد

آرش برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط داماش اظهار داشت: فعلا در حال یارگیری هستم به دنبال جذب چند بازیکن لیگ یکی هستیم و تلاش می‌کنیم امسال این را یک رده بالاتر بیاوریم.

وی ادامه داد: چند بازیکن خوب در تیمم هست که همین الان می‌توانم در لیگ برتر بازی کنم ولی متاسفانه هنوز جوان هستند و نیاز به کسب تجربه دارند.

مهاجم سابق استقلال درخصوص روند یارگیری این تیم تصریح کرد: فکر می‌کنم استقلال نیاز به تغییرات زیادی نداشته باشد این تیم فصل گذشته بازیکنان جوانی داشته که همگی امسال با تجربه شدند و با جذب یک یا دو بازیکن تیم کامل خواهد شد. من اعتقاد دارم استقلال باید فکرش را روی تمدید بازیکنان خود بگذارد.

سرمربی داماش در خصوص حضور شهباززاده و جدایی رضایی از استقلال بیان داشت: شهباززاده بازیکن توانمندی است و حضورش می‌تواند به استقلال خیلی کمک کند اما در خصوص کاوه رضایی صحبتی نمی‌کنم.

برهانی در خصوص ترافیک خط حمله استقلال اذعان داشت: استقلال همیشه در خط حمله ترافیک داشته زمان ما هم همین موضوع وجود داشت اما چون استقلال تیم هجومی است باید خط حمله قوی داشته باشد.

وی در پایان در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: فکر می‌کنم برای اولین بار با اقتدار به جام جهانی رفتیم این محصول تلاش بازیکنان و کارلوس کی‌روش است او نشان داد چه مربی توانمندی است امیدوارم مسئولان از تیم ملی حمایت کنند تا بتوانیم برای اولین بار در مرحله حذفی جام جهانی حضور داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز