خبرگزاری کار ایران

بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷؛

یعقوبی: به این باور رسیدم می‌توانم قهرمان شوم

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۸۴۱

تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم کشورمان گفت: در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانب جهان به مدال برنز رسدم اما در این دوره با توجه به اینکه تجربه بیشتری دارم می‌توانم گردن آویز طلا را به نام خودم ثبت کنم.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل یعقوبی تکواندوکار وزن چهارم کشورمان که در اولین حضور خود در مسابقات قهرمانی جهان مقابل نماینده بل‍ژیک نتیجه را تنها با یک اختلاف امتیاز واگذار کرد و به مدال برنز این رقابت‌ها رسید، عزم خود را جزم کرده تا در این رویداد تمامی حریفان خود را از پیش رو بردارد و جبران دوره گذشته را با کسب مدال طلایی این رقابت‌ها بکند.

ملی‌پوش وزن 68- کیلوگرم کشرومان در خصوص شرایطش پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: تمرینات سرعتی و قدرتی خوبی را پشت سر گذاشته و پیشرفت خوبی داشتیم. شرایط خوبی دارم و هرچه به مسابقات نزدیک‌تر می‌شوم وضعیت بهتر هم می‌شود.

وی در رابطه با مهمترین حریفان خود افزود: در این دوره در یک وزن بالاتر مبارزه می‌کنم و شلوغ‌ترین وزن در این رقابت‌ها وزن 68- کیلوگرم است. در این وزن نمایندگان المپیکی و حریفان سرشناسی حضور دارند اما به نام رقیبان هیچ اهمیتی نمی‌دهم و با تمام قدرت آنها را از میدان مبارزات خارج می‌کنم.

یعقوبی در ادامه با اشاره به میزان آمادگی تیم بیان کرد: همه نفرات حاضر در تیم از انگیزه خوبی برخوردارند و امیدوارم تیم‌ملی بتواند در این مسابقات قهرمانی دوره گذشته خود را تکرار کرده و بار دیگر نام ایران در میان بیش از 180 کشور بدرخشد.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها سکوی پرتابی برای او محسوب می‌شود خاطرنشان ساخت: هر ورزشکاری دلش می‌خواهد مدال طلا کسب کند، من هم از این قائده مستثنی نیستم و تمام تلاشم را می‌کنم 120 امتیاز این رقابت‌ها را کسب کنم.

نایب قهرمان مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد:‌ این رقابت‌ها میدان بزرگی است که بهترین‌‌های جهان در آن حضور دارند و کسب مدال طلا تنها با پشت سر گذاشتن 6 یا 7 مبارزه امکان‌پذیر است پس اگر در این میدان بتوانی خوشرنگ‌ترین مدال را کسب کنی به همگان ثابت می‌شود که بهترین وزن خودت هستی اما من تا مدال طلای المپیک را نگیرم راضی نمی‌شوم.

نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان در پایان خاطر نشان ساخت: این بار جدی‌تر در این رقابت‌ها مبارزه می‌کنم و با شکست قهرمانانی همچون «دنیسنکو» از روسیه به این باور رسیده‌ام که می‌توانم قهرمان شوم. مهمترین انگیزه‌ام خوشحالی خانواده‌ام است و تمام تلاشم را می‌کنم که به این هدف برسم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز