خبرگزاری کار ایران

دفاع نیاز به یک با تجربه مثل منتظری دارد

بیانی:استقلال خوب خریدی کرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۰۸۶

استقلال باید در قلب دفاع خود یک بازیکن با تجربه مثل پژمان منتظری را داشته باشد.

به گزارش ایلنا، شاهین بیانی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص جذب داریوش شجاعیان اظهار داشت:استقلال به یک هافبک بازیساز نیاز داشت و حالا این انتقال می‌تواند به این تیم کمک کند.

وی ادامه داد: به اعتقاد من خرید شجاعیان خوب بود ،هر چند که استقلال با توجه به ضعف های فصل قبل خود باز هم باید به دنبال جذب بازیکن باشد.

بیانی در خصوص نیازهای استقلال گفت: دفاع استقلال در فصل گذشته پر اشتباه بود و باید تقویت شود.حضور یک مدافع با تجربه مثل پژمان منتظری می تواند به این تیم کمک کند.من امیدوارم منتظری هم به استقلال بیاید تا بار تجربه دفاعی این تیم بالاتر برود.

بیانی در خصوص شرایط استقلال در نقل و انتقالات اظهار داشت:تا الان شرایط استقلال زیاد خوب نبوده چرا که این تیم ستاره کلیدی خود یعنی رضایی را از دست داد و هنوز ضعف های خود را خوب پر نکرده است.با این حال جذب شجاعیان خوب بود و اگر منتظری هم گرفته شود شرایط استقلال در نقل و انتقالات بهتر می شود.این تیم در سه جبهه مهم باید بازی کند و بر این اساس باید استقلال طوری بسته شود که به اندازه حضور پر قدرت در سه جبهه بازیکن داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز