خبرگزاری کار ایران

شیمبا، قاضی، ارسلان یا ...

ژنرال، به دنبال جایگزین جری در فولادشهر

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۲۶۶

امیر قلعه نویی به دنبال جایگزین جری بن سون در ترکیب ذوب آهن است.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی همیشه از حضور در اصفهان خاطرات خوبی داشته و چندین بار در چند سال گذشته به نزدیکان خود گفته که دوست دارد روزی دوباره به این شهر برگردد و مربیگری کند. در نقل و انتقالات این اتفاق دوباره تکرار شد. سعید آذری بعد از چند مرحله مذاکره موفق شد پرافتخارترین مربی لیگ برتر را جذب کند.

در حالی که امروز تمرینات ذوب آهن به صورت رسمی زیر نظر زیر نظر قلعه نویی آغاز شد این تیم هنوز در بازار نقل و انتقالات حضور پررنگی نداشته است. این تیم فعلا حجت حق وردی، مهرداد قنبری و جری بن سون را از دست داده و حمید بوحمدان را به همراه اسماعیل شریفات جذب کرده اند.

قرارداد مرتضی تبریزی و مهدی رجب زاده تمدید شد اما بی تردید قلعه نویی می داند برای حضور در جمع مدعیان قهرمانی باید یک مهاجم دیگر ار حداقل به خدمت بگیرد. هنوز این گزینه پیدا نشده است اما به نظر می رسد ژنرال به دنبال مهاجمی خوش قد و بالا و چارچوب شناس است.

در بین گزینه های موجود شاید سه گزینه ارسلان مطهری، محمد قاضی و شیمبا محتمل ترین ها باشند. مطهری که 23 ساله است و به تیمهای فولاد و استقلال هم لینک شده است. محمد قاضی در زمان ابراهیم زاده در این تیم عضویت داشت. رابطه چندان خوبی در این یکی دو سال با هواداران این تیم اصفهانی نداشته اما احتمال بازگشت او هم وجود دارد. در نهایت به نزدیک ترین گزینه می رسیم. لوسیانو پریرا مهاجم اسبق تیمهای فولاد، سپاهان و گسترش فولاد از دیگر تیم اصفهانی پیشنهاد دارد و احتمال دارد به این تیم بیاید تا زیر نظر قلعه نویی کار کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز