خبرگزاری کار ایران

اوضاع قلب دفاع تراکتور چگونه است؟

روزهای بی خالد؛ یحیی و دو مدافع و نیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۲۸۴

با رفتن احتمالی خالد شفیعی، تراکتور سه بازیکن را در قلب خط دفاعی دارد.

به گزارش ایلنا، تراکتورسازی زیر نظر یحیی گل محمدی کار خود را آغاز کرده است. این تیم در سخت ترین فصل خود از ابتدای حضور دوباره در لیگ برتر قرار دارد. پرشورها حق جذب بازیکن ندارند. چند ستاره خود از جمله کرار، ادینیو، سعید آقایی و محمدرضا اخباری را از دست داده اند و نمی توانند برای اینها جایگزینی بگیرند.

در حال حاضر ماندن یا رفتن خالد شفیعی به اصلی ترین دغدغه یحیی و تراکتوری ها تبدیل شده است. این بازیکن باتجربه حاضر به تمدید قرارداد نیست. مطالبات به تاخیر افتاده اش را می خواهد و تراکتوری ها هم می گویند فعلا پولی در بساط ندارند و خالد باید قرارداد ببندد و شرایط سخت تیم را درک کند.

با این اوصاف احتمال رفتن خالد وجود دارد. او به قول خودش از کره پیشنهاد دارد و اگر استقلال با منتظری به توافق نرسد این بازیکن یکی از گزینه های روی میز منصوریان است و شاید همین دو پیشنهاد او را به رفتن مصر کرده است.

اما اگر خالد برود خط دفاع تراکتور به چه صورتی خواهد بود؟ هادی محمدی هنوز یک سال از سربازی اش باقی مانده است. او اصلی ترین گزینه تراکتور و شاگرد سابق یحیی است. در کنار او محمدرضا مهدی زاده هم هست. بازیکن چند پسته ای که قلعه نویی در پست دفاع مرکزی از او استفاده کرد. همچنین عارف آغاسی مدافع تیم جوانان تراکتور می تواند در صورت لزوم یک آلترناتیو باشد.

باید دید یحیی بازیکن جدیدی را وارد چرخه رقابت مدافعین مرکزی تیمش خواهد کرد یا با همین سه نفر تا نیم فصل لیگ هفدهم سر می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز