خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک ربیعی به موفقیت‌های کاروان ورزشی کارگران کشور در مسابقات جهانی

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۳۶۲

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی موفقیت‌های کسب شده توسط کارگران در مسابقات جهانی لتونی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام علی ربیعی به مناسبت کسب  موفقیت‌های چشمگیر کاروان ورزشی کارگران کشور - کاروان امید و تلاش- اعزامی به پنجمین دوره رقابت‌های جهانی لتونی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور مقتدرانه و کسب قهرمانی‌های افتخارآفرین کاروان ورزش کارگری امید و تلاش در رقابت های جهانی  لتونی،  بار دیگر شایستگی و توانمندی ورزشکاران ایران عزیز را به رخ جهانیان کشید و نشان داد که جایگاه و لیاقت کارگران جوان  این سرزمین سرتاسر غرور و ایثار و بویژه کارگران آن به عنوان سربازان اقتصاد مقاومتی، همواره قرار گرفتن در تارک سکوهای جهانی است.

با یاری خداوند متعال،این بار شکوه ملت بزرگ ایران توسط فرزندان سخت کوش آنان در پنجمین دوره رقابت های ورزشی کارگران جهان به زیبایی هرچه تمامتر تجلی پیدا کرد. موفقیت های کاروان امید و تلاش بویژه قهرمانی آنان در رشته‌های تیمی، کشتی ساحلی، جودو، والیبال، دو و میدانی، کشتی فرنگی و کسب۶۴  مدال رنگارنگ در این دوره از مسابقات  را که از این تعداد ۲۴ مورد آن نیز توسط زنان شایسته شرکت کننده کسب گردید؛ به رغم اینکه ورزشکاران ما در رشته تنیس روی میز و بویژه فوتبال که در دوره قبلی مسابقات موفق به کسب مقام اول شده بودند، حاضر به رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس نشدند اما باز هم نسبت به دور قبلی مسابقات موفق به کسب دوبرابر مدال رنگارنگ شدند.

معتقدم هرچند این عدم رویارویی غرور افزا، به ظاهر موجب کاهش تعداد پیروزی‌های کاروان امید و تلاش گردید اما بی‌گمان مدال پرافتخار انسانی و اخلاقی را  با " عزت" به دست آوردند.

بر این باور هستم که کار و تلاش و نشاط اجتماعی، راه بی بدیل برای جامعه  ایران امروز می باشد. راه دشوار و سخت  توسعه و پیشرفت سزاوارانه برای ایرانیان  و داشتن جامعه ای با سرمایه اجتماعی بالاو آسیب های اجتماعی کم و جامعه ای پر امید و با نشاط بدون کوشش بدست نمی آید. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیزکماکان مصمم می باشد تا در راستای سیاست های اجتماعی خود، موضوع گسترش زیرساخت های ورزش کارگری را با جدیت تمام دنبال نموده و حمایت های لازم از کاروان ها و تیم های ورزشی این قشر خدوم و زحمتکش جهت حضور عزتمندانه در رقابت های مختلف را به عمل خواهد آورد.

ضمن قدردانی از مساعی و تلاش های ‌ مدیران، مربیان، دست‌اندرکاران و خصوصاً قهرمانان این دوره از مسابقات، این موفقیت درخشان را به‌خانواده‌های محترم ایشان، جامعه ورزشی و خانواده کار و تلاش و مردم شریف کشورمان تبریک عرض نموده، آرزوی تداوم  پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران ایران عزیز را از خداوند باری تعالی مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز