خبرگزاری کار ایران

ترکیب تیم شنای جوانان نابینایان و کم بینایان دستخوش تغییر می شود

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۳۹۷

تیم جوانان شنای نابینایان و کم بینایان به دلیل اعلام مسابقات رده های سنی بازی های پاراآسیایی جوانان دستخوش تغییر می شود.

به گزارش ایلنا،سرمربی تیم ملی شنای نابینایان با اعلام این خبر به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: براساس اطلاع رسانی کمیته ملی پارالمپیک بازی های پاراآسیایی در دو رده سنی ۱۷ - ۱۸ سال و ۱۲ تا ۱۶ سال برگزار می شود و به همین دلیل در خصوص تعداد ورزشکاران، ترکیب تیم ملی و افرادی که به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد، تغییراتی خواهیم داشت.

وی افزود: گروه سنی که مربوط به این رده های سنی هستند باید از گروه سنی که قبلا انتخاب شده بودند بار دیگر جدا شوند و ما درحال شناسایی نفرات برتر هستیم. جلسه ای را هم در خصوص برگزاری اردوهای متمرکز تیم ملی برگزار خواهیم کرد.

حمید شریفیان درباره تمرینات تیم جوانان اظهار داشت: درحال حاضر شناگران برنامه های تمرینی خود را از کادر فنی دریافت می کنند و در اردوهای غیرمتمرکزی که در محل زندگی آنها برگزار می شود، تمریناتشان را انجام می دهند. در تلاش هستیم تا تک تک ورزشکاران را مورد کنترل و بازبینی قرار دهیم و به احتمال زیاد در مرحله اول از محل تمرینات ورزشکاران بازدید می کنیم. برنامه تمرینی و سطح آمادگی شان را کنترل می کنیم سپس اردوهای متمرکزمان شروع می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی با همان تعداد ۱۲ نفری که شناسایی شدند برگزار خواهد شد و فقط گروه های سنی تغییراتی کرده اند. البته برای ما مهم است که ورزشکاران مستعد را در اردوی تیم ملی داشته باشیم و آنها تمریناتشان را شروع کنند. در مرحله اول تمرینات آماده سازی تیم ملی، شناگران تمرینات بدنسازی خود را آغاز کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز