خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر ۲۳ سال:

می توانستیم جایگاه بهتری در رقابت های جهانی بدست آوریم

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۴۰۳

حسن پالار، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال کشورمان در بازگشت از مسابقات جهانی کانادا در خصوص عملکرد شاگردانش گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

به گزارش ایلنا،وی ضمن ابراز رضایت از ملی پوشان جوان کشورمان در مسابقات جهانی کانادا گفت: به جرات می گویم که ملی پوشان آنچه در توان داشتند به نمایش گذاشتند و با جان و دل بازی کردند. در این خصوص هیچ کم و کاستی وجود نداشت و قدران زحمات تک تک آنها هستم.

پالار افزود: در رشته ی بسکتبال با ویلچر به غیر از تکنیک و مسائل فنی، تجهیزات نقش بسیار مهمی بازی می کند و در این خصوص نیاز هست با حمایت بیشتر نسبت به نوسازی و همین طور رفع اشکالات سخت افزاری اقدام شود و باید گفت به عنوان مثال تیمی مانند انگلیس که عنوان قهرمانی را نیز به دست آورد، هم از نظر فنی و هم از نظر سخت افزار و تجهیزات در شرایط بسیار خوبی قرار داشتند و در جایگاه اول دنیا نیز ایستادند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان خاطر نشان کرد: تیم ما در اولین بازی توانست استرالیا را شکست دهد و همین تیم استرالیا در پایان به عنوان سوم دست یافت. این مساله نشان دهنده ی این است که توان رویارویی با تیم های برتر و قدرتمند را داریم و باید در این زمینه آسیب شناسی صورت گیرد تا ایرادات موجود که قابل حل نیز هستند، برطرف شود. معتقدم  می توانستیم جایگاهی بهتر از هشتمی بدست آوریم و باید هر چه سریعتر برای رفع ایرادات اقدام شود.

وی گفت: ایران هم اکنون در جایگاه اول جدول رنکینگ آسیا قرار دارد و تیم خوبی است و جا دارد در سالهای آینده نیز بهتر شود و بازیکنان فعلی تیم جوانان آینده سازان خوبی برای تیم بزرگسالان هستند که در این مسابقات نیز خوش درخشیدند. به عنوان مثال محمدحسن سیاری که به عنوان لژیونر در لیگ ترکیه نیز حضور دارد، همراه با 5 بازیکن دیگر کاندید دریافت جایزه بهترین بازیکن این مسابقات شد.

پالار در ادامه افزود: مجتبی کمالی، دیگر بازیکن کشورمان نیز دو بار به عنوان امتیاز آورترین بازیکن زمین انتخاب شد و اینها نشان دهنده ی پتانسیل خوب و توانمندی ملی پوشان کشورمان است.

سرمربی تیم ملی جوانان درپایان تصریح کرد: این مسابقات تجربه ی بسیار خوبی برای تیم ملی جوانان بود و می بایست با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت حضورمان در این رویداد مهم جهانی، برای سایر مسابقات پیش رو آماده شویم و با حمایت بیشتر نسبت به برطرف کردن کاستی ها اقدام نماییم.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال کشورمان با کسب عنوان قهرمانی از مسابقات انتخابی آسیا و اقیانوسیه موفق به دریافت سهمیه ی مسابقات جهانی شد و در رقابت های جهانی کانادا  درگروه یک همراه با تیم های ترکیه، استرالیا، برزیل، کانادا و ایتالیا مسابقات مرحله ی مقدماتی یا گروهی را برگزار کرد.

تیم ملی کشورمان با کسب عنوان چهارم از مسابقات گروهی، در مرحله ی یک هشتم نهایی با پذیرش شکست مقابل انگلیس از راه یابی به یک چهارم نهایی باز ماند و برای کسب عنوان هفتم به مصاف فرانسه رفت که در این دیدار نیز پیروز میدان نبود و در نهایت با کسب عنوان هشتم به کار خود در این رقابت ها  پایان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز