خبرگزاری کار ایران

در جلسه نشست مشترک کمیته آموزش و مربیان؛

فرجی: آموزش یکی از دغدغه های اصلی فدراسیون کاراته است

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۴۰۶

محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته در نخستین جلسه مشترک کمیته آموزش و مربیان با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه های اصلی فدراسیون بحث آموزشی است، گفت: فدراسیون کاراته باید در بخش آموزش به گونه ای حرکت کند که به عنوان الگوی سایر فدراسیون ها مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، محمدصادق فرجی در این جلسه گفت: وقتی رشته ای المپیکی می شود باید تمام جوانب آن نیز المپیکی باشد و آموزش یکی از شاخص های اصلی پیشرفت هر فدراسیونی است.فدراسیون کاراته باید در بحث آموزش به گونه ای پیش برود که الگوی تمام فدراسیون ها باشد چون این ظرفیت و پتانسیل وجود دارد. ما در استانهای مختلف قهرمانان تحصیل کرده زیادی داریم که باید از ظرفیت آنها در آموزش استفاده کنیم.

رئیس فدراسیون کاراته همچنین گفت: در آموزش باید یکسان سازی و وحدت رویه مورد توجه جدی قرار بگیرد. یعنی باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که تمام مربیان سراسر کشور از متدهای آموزشی خاص و یکسان استفاده کنند که وقتی کاراته کایی وارد اردوی تیم ملی می شود نیازی نباشد که مربیان تیم ملی بخواهند از پایه با او کار کنند.

فرجی با اشاره به اینکه کلیه مربیان سراسر کشور حداقل باید درکارگاه های آموزشی حضور فعال داشته باشند،گفت: در بخش آموزش طرح درس یکی از ضروریات است. در حال حاضر طرح درس در دوره های عمومی مشخص است، اما باید بازبینی شود. در دوره های عملی نیز باید طبقه بندی دروس با توجه به شرایط روز احیا شود.

وی در خاتمه گفت: موضوع آموزش برای فدراسیون بسیار حائز اهمیت است و ما با جدیت این بحث را دنبال خواهیم کرد.

در این نشست محمد بهرامی، یوسف گرشاسبی و مجید باغدارنیا رئیس، دبیر و نایب رئیس کمیته مربیان، مجید اشجعی و محمدامین مزارعی رئیس و دبیر کمیته آموزش حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز