خبرگزاری کار ایران

سایپا آب پاکی را روی دست تراکتوری‌ها ریخت

محمد رضا اخباری را لازم داریم و نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۴۸۹

سایپایی‌ها برای بار چندم به مسئولان تراکتورسازی اعلام کردند قصد واگذاری اخباری را ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با وجود تلاش‌های زیادی که مسئولان تراکتورسازی برای جلب رضایت سایپایی‌‌ها در مورد محمدرضا اخباری داشتند، به نظر می‌رسد باید از این بازیکن چشم‌پوشی کنند و به فکر استفاده از داشته‌هایشان در پست دروازه‌بانی بیافتند.

تراکتورسازی که از جذب بازیکن جدید محروم است در صورتی که اخباری را از دست بدهد باید از فرزین گروسیان و سایر گلرهای خود در این پست استفاده کند که تجربه چندانی در لیگ برتر ندارند.

در چند هفته اخیر تراکتوری‌ها بارها درخواست جذب اخباری را به شکل‌های مختلف برای مسئولان سایپا ارسال کردند ولی هربار با پاسخ منفی نارنجی‌پوشان مواجه شدند.

شنیده می‌شود در آخرین تلاشی‌ که این باشگاه برای جذب اخباری داشت، خود گل‌محمدی با دایی تماس گرفت و از او خواست تا اجازه دهد اخباری در جمع نفرات این تیم باقی بماند ولی دایی اعلام کرد به این بازیکن نیاز دارد و به هیچ وجه راضی به جدایی او نیست.

البته مسئولان تراکتورسازی اعلام کرده‌اند تا آخرین ثانیه نقل و انتقالات به تلاش‌ خود برای حفظ اخباری ادامه می‌دهند ولی بعید است مسئولان سایپا از تصمیم خود منصرف شوند.

بدین ترتیب به احتمال زیاد باید نام اخباری را هم در بین خروجی‌های تراکتورسازی ثبت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز