خبرگزاری کار ایران

دومین چالش اروپایی احسان؛ آخرین شانس احسان

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۵۶۵

هافبک تیم سپاهان در آستانه عقد قرارداد با پانیونیوس قرار دارد.

به گزارش ایلنا،‌ گویا باید انتقال احسان حاج صفی به پانیونیوس را قطعی بدانیم. رسانه های یونانی از سفر این بازیکن ایرانی به یونان طی روزهای آتی خبر داد. بازیکن ملی پوش و 27 ساله فصل گذشته سپاهان اصفهان برای انجام مذاکرات نهایی عازم آتن خواهد شد و در صورت توافق، همبازی مسعود شجاعی خواهد شد.

حاج صفی برای دومین بار قصد لژیونر شدن دارد. دفعه قبل در اوایل لیگ چهاردهم بود که با تیم اف اس فاو فرانکفورت پیوست و در این تیم 27 بازی انجام داد و دو گل هم به ثمر رساند و نمایش قابل توجهی نداشت. سقوط فرانکفورت به بوندسلییگای سه باعث شد تا حاج صفی بازهم به فوتبال ایران بازگردد.

حالا در سال جام جهانی بازیکن محبوب تیم سپاهان در فصلی که تیم خوبی را بسته اند قصد دارد با ترانسفر شدن دوباره، هم یک شانس دیگر به خودش بدهد و دومین چالش اروپایی را تجربه کند و هم در سال جام جهانی بیش تر در چشم کی روش باشد تا جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست ندهد.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد حاج صفی به سومین لژیونر ایران در فوتبال یونان تبدیل می شود. مسعود شجاعی در پانیونیوس و کریم انصاری فرد در المپیاکوس حضور دارد. هر دو هم نمایش درخشانی در مدت حضورشان داشته اند و حالا باید دید حاج صفی هم می تواند به این روند رو به رشد ادامه دهد یا خیر.

به هر حال این می تواند آخرین شانس احسان در 27 سالگی برای موفقیت در فوتبال اروپا باشد. اگر خدای ناکرده او نتواند در پانیونیوس هم موفق باشد بی تردید شانس خیلی کمی برای بقا در اروپا خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز