خبرگزاری کار ایران

مصاحبه‌ی مهم رئیس رئال مادرید؛

به موقعش برای جذب بازیکن اقدام می‌کنیم/ با کریس حرف نزده‌ام

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۷۱۵

رئیس باشگاه رئال مادرید در گفتگویی به بسیاری از سوالات و نگرانی‌های هواداران این باشگاه پرداخت.

به گزارش ایلنا، فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، در گفتگویی به Marca درباره‌ی خریدهای احتمالی رئال مادرید گفته است. صحبت‌های پرز درباره‌ی دخه‌آ می‌تواند به منزله‌ی پایان شایعات تلقی شود.

او در این باره گفت: دو سال پیش، دو دقیقه تاخیر موجب شد دخه‌آ را از دست بدهیم. سال گذشته هم به دنبال او بودیم و موفق نشدیم. امسال هم با منچستر یونایتد به توافق نرسیدیم. در حقیقت، ما گلر بزرگی داریم.

پرز درباره‌ی خرید دوناروما و ام‌باپه هم اظهار داشت: این صحیح است. ام‌باپه و گلر آث میلان و وینیسیوس در لیست ما قرار داشتند. اگر آنها مقبول باشند رئال مادرید به موقعش آنها را جذب می‌کند. رئال همیشه برای جذب بازیکنان خوب جهان فوتبال اقدام کرده است. من باید با زیدان صحبت کنم. ما باید برخی مسائل را با تفکر حل کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا نگرانی‌ای درباره‌ی آسنسیو دارد گفت: آسنسیو نه تنها این توانایی را دارد که به بازیکنی در کلاس جهانی تبدیل شود که می‌تواند توپ طلا را هم ببرد.

پرز درباره‌ی رونالدو هم مدعی شد که هنوز فرصت نکرده با او صحبت کند، ولی با او موافق است، چرا که رسانه‌ها با او چون یک بزهکار برخورد و پرستیژ او را خراب کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز