خبرگزاری کار ایران

انتصاب نایب‌رئیس بانوان و عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون اسکی

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۰۲۰

نایب‌رئیس و عضو هیات رئیسه فدراسیون اسکی منصوب شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، طی حکمی از سوی سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی فاطمه کیادربندسری به عنوان نایب رئیس بانوان این فدراسیون منصوب شد.

کیادربندسری از سال 1377 به صورت مستمر در مسابقات اسکی داخلی و خارجی حضور داشته و سابقه کسب مقامهای برتر در  مسابقات قهرمانی کشور و لیگ بین المللی  اسکی در ایران را دارد.

وی مدت 8 سال عضو تیم ملی اسکی آلپاین ایران بوده و سابقه حضور در بازیهای آسیایی زمستانی 2007 چین، مسابقات قهرمانی جهان 2009 فرانسه، مسابقات قهرمانی جهان 2011 آلمان, مسابقات قهرمانی جهان 2013 اتریش را در کارنامه دارد.

کیادربندسری همچنین عضو تیم ملی اسکی روی چمن ایران در سال 1382 بوده است.

سرمربیگری تیم ملی اسکی آلپاین بانوان ایران در سالهای 1393 و 1394 و مربیگری تیم اعزامی به مسابقات المپیک زمستانی 2016 قزاقستان از دیگر سوابق وی است.

همچنین طی حکمی از سوی دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دکتر مسعود نصرتی شهردار قزوین بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون اسکی ایران منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده شما در زمینه توسعه ورزش همگانی و قهرمانی به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون اسکی کشورمان منصوب می شوید. امید است در سایه الطاف حضرت حق در انجام امور محوله و توسعه و تعمیم زیر ساخت های اسکی کشورمان موفق و موید باشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز