خبرگزاری کار ایران

رقیب برانکو کیست؟ جوان اما پرافتخار با سابقه حضور در جزیره

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۰۷۰

سرمربی جدید الاهلی در عین تجربه کم افتخارات زیادی را بدست آورده است.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال الاهلی عربستان که در یکی دو سال اخیر با افت تیمهای النصر و الاتحاد به رقیب اصلی الهلال در راه قهرمانی در فوتبال عربستان تبدیل شده است سرانجام سرمربی جدید خود را معرفی کرد.

این تیم باید در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا رو در روی پرسپولیس قرار می گیرد.

سرگی ربروف اوکراینی چند ساع قبل با اعلام رسمی باشگاه الاهلی برای دو سال هدایت این تیم را بر عهده گرفت. این سرمربی 43 ساله از دیناموکیف جدا شد و به جمع سبزقبایان درآمد.

ربروف در زمان بازیگری برای تیمهای شاختار دونتسک، دیناموکیف، وستهم، فنرباغچه، تاتنهام و روبین کازان بازی کرد و سال 2009 از فوتبال خداحافظی کرد.

ربروف چند ماه بعد به عنوان کمک مربی در تیم دوم دیناموکیف مشغول شد و خیلی سریع در تیم ملی اوکراین به عنوانم مربی فعالیتش را آغاز کرد. ربروف دستیاری در دیناموکیف را هم تجربه کرد و سپس در سال 2014 سرمربی این تیم شد.

ربروف در سه سال فعالیت موفق شد دو بار قهرمانی لیگ، دو بار قهرمانی جام حذفی و یک سوپرکاپ را کسب کند و با 5 قهرمانی در سه سال این تیم را ترک کند.

باید دید تقابل ربروف با پرسپولیس و برانکو به چه نتیجه ای منجر خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز