خبرگزاری کار ایران

شماره هفت یعنی پروین و کانتونا

رفیعی: شاید روزی پرسپولیس مرا نخواهد/ با پژمان منتظری مشورت کردم

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۱۱۱

هافبک پیشین پرسپولیس گفت: دلم تنگ شده بود و برای انجام کارهای اداری به باشگاه آمدم.

به گزارش ایلنا، سروش رفیعی پس از حضور در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: آمده بودم سر بزنم. دلم تنگ شده بود و دلیل خاصی نداشت. آمده بودم دکتر و دوستان را ببینم. صحبت هایم را کرده ام و حرف هایم را زده ام. خدافظی نکرده بودم. یک سری کار اداری انجام دادم.

وی در ادامه درباره رسانه ای نشدن پیوستنش به الخور افزود: خودم را پرسپولیسی می دانم و عاشق این تیم هستم و ان شالله قسمت شود هر چه زودتر به این تیم برگردم. قراردادم با الخور قطعی شده است. ماه رمضان خیلی برایشان حساس است و به خاطر عید هم در مرخصی هستند. باید صبر کنیم تا وقتی صلاح بدانند خبر پیوستن من را رسانه ای کنند.

هافبک نیم فصل دوم پرسپولیس در لیگ شانزدهم درباره شانس ملی پوش شدنش بیان داشت: چه الخور چه پرسپولیس چه بایرن مونیخ باشی مربی باید تصمیمبگیرد تا به تیم ملی دعوت شوید. تمام تلاشم را می کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم تا به تیم ملی دعوت شوم. 

وی درباره صحبت با برانکو و عوامل باشگاه تصریح کرد: با اقای برانکو صحبت کردم. از روز اول سعی کردم با صداقت کار کنم و همه حرفهایم را با مردم و مدیران و کادر فنی و مردم در میان بگذارم و چیزی را کم و زیاد نگفتم. چیزی را هم جا به جا نگفتم. من با اقای ترکاشوند صحبت کردم. یکی از دلایلی که صحبت نمی کنم همین است که مطلب را طوری می نویسند که همان حرف ماست اما طور دیگری برداشت می شود.دیگر وقتی متوجه شدند من قرارداد بستم دیگر درخواستی نکردند.

هافبک سابق پرسپولیس درباره شماره هفتی که بر تن کرد اذعان داشت: به نظر خودم موضوع شماره نیست. علی پروین باعث شد هفت در پرسولیس بزرگ شود. صد نفر دیگر هم بیایند و این پیراهن را بپوشند بازهم این شماره را با علی پروین می پوشند. مثل منچستر یونایند که اریک کانتونا شماره هفت اصلی است و بعد بکام و رونالدو می ایند. شاید من برگردم و این هفت نباشد و شماره دیگری بپوشم. آرزوی موفقیت می کنم برای کسی که سعادت داشته باشد این پیراهن را بپوشد. شماره هفت به من انرژی می دهد.

رفیعی در پایان درباره بازی در خارج از ایران عنوان کرد: مطمئنا هر بازیکنی اگر شرایطی داشته باشد که احساس کند می تواند پیشرفت کند دوست دارد جاهای بالاتر برود. اولین هدف من این بود که بیرون از ایران بازی کنم و تجربه ای جدید داشته باشم. تصمیم گرفتم ابتدا به پرسپولیس بیایم و یکی از بهترین تصمیم های زندگی ام بود و قهرمان لیگ شدیم و به جمع 8 تیم برتر اسیا رفتم. حس خیلی خوبی بود. هواداران خیلی لطف داشتند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز