خبرگزاری کار ایران

بوحمدان: ذوب‌آهن در فصل جدید مذعی قهرمانی خواهد بود/ کار با قلعه‌نویی به سود فوتبال من است

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۱۳۸

هافبک جدید ذوب‌آهن در خصوص شرایطش در این تیم و فصل جدید می‌گوید.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی ذوب‌آهن، تمرینات این تیم چند روزی است که زیر نظر امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید سبزپوشان در حال پیگیری است و بازیکنان این تیم خود را برای فصل جدید مسابقات لیگ‌برتر فوتبال و جام حذفی آماده می‌کنند.

حمید بوحمدان، هافبک جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن که از نفت تهران به این تیم اصفهانی پیوسته، درباره وضعیت تمرینات این تیم، اظهار داشت: تمرینات خود را به صورت منظم زیر نظر امیرقلعه‌نویی انجام می‌دهیم و باید به امید روزهای خوب ذوب‌آهن باشیم و خود را به عنوان یک تیم مدعی به لیگ‌برتر ایران در فصل جدید معرفی کنیم.

وی درباره شرایط کلی تیم ذوب‌آهن، تصریح کرد: شاکله اصلی تیم از فصل گذشته حفظ شده و با اضافه شدن چند بازیکن جدید دیگر با قدرت وارد مسابقات می‌شویم و امیدواریم نتایج خوبی را همراه با امیر قلعه‌نویی کسب کنیم.

هافبک جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره کارکردن با امیر قلعه‌نویی برای اولین بار، بیان کرد: از این‌که زیر نظر مربی با دانشی فوتبال خود را پیگیری می‌کنم بسیار خوشحالم و این مربی از همه لحاظ در فوتبال ایران شناخته شده است.

وی ادامه داد: قلعه‌نویی در روند فوتبالی من بسیار تاثیرگذار و کمک‌کننده است و امیدوارم با ذوب‌آهن روزهای خوبی را پشت‌سر بگذاریم.

بوحمدان در پاسخ به این سوال که، از اینکه در شهر اصفهان فوتبال حرفه‌ای را دنبال می‌کنید چه احساسی دارید، گفت: در اصفهان احساس آرامش می‌کنم و امیدوارم بار دیگر شاهد موفقیت‌های باشگاه ذوب‌آهن در فوتبال ایران باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز