خبرگزاری کار ایران

پیروانی: در مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا شرکت می کنیم

فدراسیون و کی‌روش آینده نگری کردند

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۲۰۰

سرمربی جدید تیم امید به تشریح شرایط حضورش در این تیم و پروسه انتخابش پرداخت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، امیر حسین پیروانی درباره انتخاب جمع زیادی از بازیکنان تیم جوانان ایران حاضر در رقابت های جام جهانی در فهرست تیم امید عنوان کرد:فدراسیون فوتبال نگاه بلند مدتی به تیم های پایه ای  دارد و با آینده نگری برنامه ها را پیش می برد.ما پس از جلساتی که با آقای کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی داشتیم، با تصمیم وی،با تیمی که عمده نفرات آن را زیر 20 ساله ها تشکیل می دهند در مسابقات زیر 23 سال آسیا شرکت می کنیم.در واقع این تصمیم آینده نگری فدراسیون و کی روش را نشان می دهد.

وی افزود:در فهرستی که برای تیم امید اعلام کرده ایم، 21 بازیکن نفراتی هستند که در تیم ملی جوانان حضور داشتند و بدین ترتیب زیر 20 سال محسوب می شوند. در واقع از این فهرست 26 نفره،فقط 5 بازیکن زیر 23 سال هستند و عمده نفرات تیم را بازیکنان زیر 20 سال تشکیل می دهند. شاید در مقطع فعلی، این تصمیم ریسک محسوب شود اما بدون شک در درازمدت فوتبال ایران می تواند بهره لازم را از شایستگی های این جوانان ببرد.

پیروانی خاطرنشان کرد:تیم امید ایران مسابقات حساس و بسیار مهمی را در سال های آتی در پیش دارد و چه بهتر  جوانانی که در  مقاطع بعدی می توانند حائز شرایط سنی مناسب حضور در تیم باشند از هم اکنون فرصت بازی در کنار یکدیگر و کسب تجربه در مسابقات مختلف را کسب کنند.من به شخصه سخت امیدوارم که ثمره این تصمیم بزرگ را در سال های آتی ببینیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز